„Mūsų idėja gana paprasta – mums reikia jauno, perspektyvaus talento. Sugebėk mus įtikinti, jog toks esi ir mes tavimi pasirūpinsim“, – pranešime žiniasklaidai idėją paprastai pristato komandos vadovas Ronaldas Smaidrys.

Tiesa, jei idėjos apibūdinimas iš pirmo žvilgsnio atrodo paprastas, įsigilinus į reikalaujamų savybių sąrašą, šis jausmas pasitrauks į šoną.

Atletas – ne tik sportininkas

„Šiuolaikinis sportininkas arba atletas, kaip jį praminė viena energetinių gėrimų kompanija, yra stipriai kitoks, nei dauguma Marijos žemėje įsivaizduoja. Jeigu mes pasidarysime po aukštąsias sporto padanges, pamatysime, jog stipriausiai pasaulio atletai daugiau laiko praleidžia besišypsodami priešais televizijos kameras, nei už bolido vairo – už pastarojo patenka nebūtinai dėl to, kad yra greičiausi, o dėl to, kad geba susimokėti už šansą pabandyti.

Mokėti tinkamai sukti vairą, ar itin vėlai stabdyti nebeužtenka – sportininkams privalu tapti viešais asmenimis, ieškoti rėmėjų, o tai reikalauja visiškai kitokių įgūdžių, nei pats sportas. Tad mes ieškosime ir tuo pačiu mokinsime jaunus talentus ne tik būti greitais, bet ir matomais“, – pasakoja komandos vadovas.

Talentų paieška vyks paprastai: bet kuris norintis ir manantis, jog gali išpildyti komandos reikalavimus, pildo anketą. Pastarosios keliauja į iš žinomų Lietuvos sportininkų, medijos atstovų ir sporto marketingo žmonių sudarytą komisiją.

Iš visų norinčių, komisija atrenka 10, jų akimis perspektyviausių dalyvių. Jie stoja varžytis dėl šanso prisijungti prie „Liqui Moly“ lenktynių šeimos.

Laimingasis dešimtukas pradės mažą realybės šou, kuriame, patariami įvairių, atletui svarbių sričių ekspertų, turės vykdyti komisijos pateiktas užduotis, šių numatyta įvairių: savęs pristatymas visuomenei, komercinių pasiūlymų rėmėjams ruošimas, socialinių medijų okupacija, kalbėjimas prieš kameras ar radijo stotyse, ir t.t.

Visą šį procesą stebės ir komandos kameros, bei į atrankos procesą įtrauks ir sporto gerbėjus. Projektą laimės žmogus, kuris ne tik rodys konkurencingus rezultatus trasoje, bet ir suburs savo gerbėjų ratą, taps žinomas bent jau Lietuvos autosporto padangėje, bei pateisins komisijos lūkesčius.

Inspiracija – nesėkmės istorijo

„Jei kadanors esate buvę pozicijoje, kai į Jus paramos sportui kreipiasi jaunas žmogus, turbūt ši istorija Jums bus girdėta: „padarysim daug visokios reklamos, važiuosim į visokias varžybas ir viskas bus gerai – duokit pinigų.“

O kokia ta „reklama“, kokia auditorija matys tą „reklamą“, ar tai tikslinė parduodamo produkto auditorija – tokie klausimai entuziasmu trykštančiam jaunimui jau būna neįkandami, nors yra būtini jų pačių išgyvenimui. Šiuolaikiniame sporte reikia lėšų, jas galima pritraukti teisingai dirbant, tačiau šis procesas nėra vadinamas sportu – tai vadinama marketingu, ploto ant savo judančio reklaminio stendo pardavimu, o pastaruoju sėkmingai ir tinkamai užsiimančių yra vienetai.

Ronaldas Smaidrys

Šiemet mes nusprendėme nebetikėti jaunimo mums pasakojamomis istorijomis, o investuoti į tokių perspektyvių žmonių žinias, bei perteikti jiems savo patirtį. Jeigu sudalyvavę mūsų projekte nelaimėsite, tai bent jau išsinešite šiokį tokį žinių bagažą, kuris padės Jums suprasti, ko iš tiesų nori rėmėjai, kaip Juos pasiekti, sudominti ir svarbiausia – išlaikyti“, – tęsia Ronaldas.

Nugalėtojui – svajonių išpildymas

Be visos, projekto metu surinktos informacijos, nugalėtojas taip pat užsitikrins „Liqui Moly“ paramą ir pagalbą visam lenktynių sezonui. Startiniai mokesčiai, padangos, kuras, kelionės į varžybas ir panašios problemos liks praeityje, tad tereikės susikoncentruoti į vairavimą ir be abejo – pritaikyti savo surinktas žinias, norint užsitikrinti rėmėjo išlaikymą.

Sudėtingos užduotys, iššūkiai, vertinimai ir nepatogios situacijos – tai, kartu su niekur nedalinama patirtimi projekto „Atletas“ dalyviams paruošė „Liqui Moly Racing“. Jų manymu, tai puikus laiptelis į viršų „Autoplius Fast Lap“, Lietuvos žiedinių lenktynių pirmenybių ar panašių varžybų dalyviams, kurie supranta ko nori, bando tai pasiekti, tačiau nebūtinai mėgaujasi visiška sėkme.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (23)