Pastarojo žinioje esanti aikštelė nuo šiol atliks ne tik ekstremalaus vairavimo mokymų ir slalomo treniruočių bei varžybų, bet ir šonaslydžio treniruočių arenos funkcijas.

Lietuvos drifto varžybas bei treniruotes rengiančios „Side to Side“ vyrai prisijungę prie N40 klubo pasidžiaugė atsiradusia nauja erdve, kurioje bus galima paprasčiausiu įmanomu būdu (be galvos skausmo derinant leidimus ir papildomų dažnai beprasmių išlaidų) tobulinti automobilio valdymo techniką.

Didžiausias šios improvizuotos „Driftlando“ arenos privalumas – galimybė išnaudoti N40 klubo ir greta esančias erdves, kaskart sukuriant vis naujos konfigūracijos trasą.

Laikinas „Driftlando“ minusas – prastoka aikštelės, inkrustuotos duobėmis ir skirtingą ratų sukibimą lemiančio asfalto lopais, būklė. Būtent šios problemos sprendimas nuo šiol bus vienas „Side to Side“ ir N40 vyrų autoklubo prioritetų, ateityje leisiantis sportuoti tausojant padangas bei mažiau rizikuojant apkulti „geležį“.

Visos per pirmąją šio sezono treniruotę surinktos lėšos jau sukrautos į didelę taupyklę, kuriai augant, tikimasi imtis asfaltavimo darbų, o „Driftlando“ sostinėje svajonė virs realybe.

Prie šios vyrų iniciatyvos džiugiai prisideda ir Trakų Vokės bendruomenė, kuriai tiek formaliai, tiek realiai priklauso A. V. Graičiūno gatvė bei joje įsikuręs vyrų auto klubas.

„Visą sekmadienį mūsų Kazbėjų ir Daniliškių gyvenvietes, kurios yra nedaug nutolusios nuo N40 vyrų autoklubo būstinės, drebino automobilių gausmas. Malonu, kad nei vienas gyventojas dėl to nepyko, jaunimas džiaugėsi, o vyrai baltai pavydėjo. Tikimės, kad tokių renginių bus kuo daugiau ir būtinai su bendruomene ateisime pasigrožėti sportine technika bei sportininkų įgūdžiais. Žinoma tikimės, kad ir mes gausime saugaus bei ekstremalaus vairavimo pamokų, - džiūgavo bendruomenės atstovė Donata Česiūnaitė Lukašenkovienė.

Kaip beveik visuose tokio pobūdžio renginiuose, inauguracinis šonaslydžio meistrų pasivažinėjimas (jame dalyvavo trys dešimtys sportininkų) buvo paženklintas keletu incidentų. Vienas skaudžiausių – „Night Kids Drift team“ nario Manto kontaktas su apsauginiais blokais.

„Nissan S14“ pilotuojantis vaikinas įgūdžius iš žiemos miego žadino vienu blogiausių įmanomų būdų – po pirueto stuktelėdamas į betono atitvarus. Po šio „bučinio“ liko pėdsakai ant švytinčio bolido priekinės ir galinės važiuoklės. Be skausmingai atrodžiusios vilniečio nelaimės, trasoje buvo pamesta ratų, o vadinamojoje „Kiss the wall“ zonoje – išmušta keletas galinių žibintų. Trumpai tariant – viskas normos ribose.

Naujoje „Driftlando“ aikštelėje treniruotės bus rengiamos pagal „Side to Side“ vaikinų poreikius keleto savaičių intervalu. N40 vyrų autoklubo prezidentas Algirdas Kazlauskas pasidžiaugė nauja partneryste ir galimybėmis padėti „tikėjimo broliams“ šlifuoti vairavimo įgūdžius.

Kompaktiškoje aikštelėje sudėliota trasa, apsupta kol kas neaiškios formos techninės zonos leido visiems ištroškusiems imtis sporto pagrindų. Organizatoriai žada, jog tai tik pradžia: visa „N40 – vyrų klubo“ valdoma teritorija yra kelis kartus didesnė, nei pasirinkta pirmajai treniruotei, tačiau joje netrūksta nei žvyro, nei dulkių, nei duobių. Būtent pastarųjų pašalinimas ir yra pirminis automobilių sporto vardan apsijungusių klubų prioritetas.