Jaunuolius sekmadienio popietę sutikome „50 Garage“ patalpose, kur rekonstrukciją jau baigusią Artūro mašiną, pakeitė Luko „Nissan“. Nors susitepti rankų bičiuliai nebijo, sportinių automobilių ruošimą nusprendė palikti tokių automobilių gamintojams, o patys imsis pakankamai įspūdingai apgalvoto sezono.

Visi „Autoplius“ Lietuvos drifto čempionato etapai, Latvijos, „Rytų Europos Drifto čempionato“(EEDC), bei kai kurie „Baltarusijos Drifto čempionato“ etapai, tarpuose pamaišyti su Lietuvos drifto pirmenybėmis – „2JZ“ serijos motorai, patalpinti po abiejų bolidų gaubtais šiemet suksis tikrai daug. Pradedant jau ketvirtąjį sezoną šiame sporte, šiemet žadama rimtai padirbėti ties pilotavimo sugebėjimais.

Užsispyrimo šiuos planus įgyvendinti tikrai netruks – jei pamenate 2015-ųjų metų „EEDC“ etapą Kačerginės „Nemuno žiede“, turėtumėte prisiminti šių vyrų pasirodymą: pirmas dideliu greičiu į trasos žvyro karjerus įskrido Lukas, gerokai aptaršydamas savo „Nissan PS13“, netruko ten atsidurti ir Artūras su savo „BMW“.

Tiesa, jei Luko pasirodymas baigėsi ta avarija, tai Artūras savo bandymus tęsė gana atkakliai, kone kaskart atsirasdamas siaubą daugeliui pilotų keliančioje vietoje - patekus į šią smėlio karalystę, sėkmė yra vienintelis dalykas, kuris sprendžia, ar liksi sveikas, ar trenksies į trasos atitvarus, ar šoksi per juos iki pat apačioje žiojinčio upelio.

Artūrui tąkart sekėsi ir jis visus kartus minimaliai apgadino savo automobilį. Sulaukęs minios palaikymo dėl rodomo užsispyrimo, vilnietis liko varžybų žiūrovu.

Šiemet, gerokai stipriau paruoštu automobiliu tiek Artūras, tiek ir Lukas žada šturmuoti ne tik Kačerginės „Nemuno žiedo“ kalną, bet ir visą „EEDC“ sezoną. Raktas į sėkmę ten, anot vaikinų, yra komandinė atmosfera.

Artūrui „Smagresta Racing Team“ nėra pirmoji komandinė patirtis – prieš keletą metų jis buvo pakviestas prisijungti prie „D1Sport“ ekipos, tačiau komandinės dvasios ten rasti nepavyko: iš aštuonių tarpusavyje nesusijusių pilotų sudaryta ekipa neturėjo sąlyčio taškų, tad, nors ir po „D1Sport“ vėliava, Artūras varžybose sukdavosi kartu su Luku, kuris tuo metu neatstovavo jokiai komandai.

Suvienijus jėgas, tiek Lietuvos padangėje, tiek ir užsienio trasose, vaikinai tikisi pagaliau imtis rimtojo sporto ir išvengti kurį laiką kankinusių techninių bėdų. Užtikrintumą šioje sferoje padės pasiekti pažadas vienam iš „50 Garage“ tėvų Mantui Kulvinskui nebedaužyti savo technikos ir nuosekliai siekti užsibrėžtų tikslų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją