Verslo pietūs neturėtų tapti tik etikete, leidžiančia apeliuoti į didesnę pietų kainą – svarbu išpildyti čia atvykusio svečio lūkestį ne tik pasotinti pilvą, bet ir pailsėti ar sėkmingai užbaigti sandorį, įsitikinusi restorano „Vanille Lounge“ vadovė Živilė Norkevičiūtė.

„Šiandien įprasta verslo pietumis vadinti bet ką, kur tiekiamas maistas ir apeliuojama į aukštesnę jo kokybę bei kainą. Iš tikrųjų verslo pietūs prasideda nuo verslo pietų etiketo išmanymo. Visų pirma, skiriasi pietų trukmė. Verslo pietūs paprastai tęsiasi 1,5 valandos, o dienos pietums žmonės užbėga vos 40 minučių“, – cituojama verslininkės bendrovės išplatintame pranešime spaudai.

Anot jos, kuo ilgiau pietauja verslo klientai, tuo daugiau dėmesio jie skiria supančiai aplinkai. „Verslo pietų metu dažnas nori ne tik užtvirtinti ryšius su kolega, bet ir pailsėti. Todėl aplinka turi būti jauki ir švari, ausis pasiekti atpalaiduojanti muzika, neblaškyti aplinkiniai garsai ar kvapai. Čia didelis dėmesys skiriamas ir personalui – jis turi būti dėmesingas, bet ne įkyrus. Blogiausia, kas gali nutikti – jei padavėjas mėgintų jus pertraukti pačiame pokalbio įkarštyje“, – savi įžvalgomis dalinasi Ž. Norkevičiūtė.

Maisto kiekis ir kokybė – dar vienas rodiklis, pagal kurį galima spręsti, ar pietaujama verslo klasės restorane, ar tik taip pavadintame.

„Einame pietauti, kad pasisotintume, bet ne persivalgytume. Dažniausiai pietums renkamasi sriuba ir antras patiekalas, tad natūralu, kad suvalgius sriubos turėtų likti vietos sekančiam patiekalui. Sriubos perteklius – valgyklinių pietų bruožas. Vakar ruoštas maistas neturėtų būti tiekiamas jokiame save gerbiančiame restorane, o čia pat gaminami padažai, šviežiai kepama duona ar bandelės, vietoje auginami prieskoniai bei daržovės yra tai, kas restoranui suteikia išskirtinumo“, – dėsto verslininkė.

Anot jos, lankstus požiūris į klientų poreikius – dar vienas aukštesnės klasės pietų požymis. Be to, pastebi pašnekovė, vis dažniau klientai turi specifinių poreikių - netoleruoja glitimo, laikosi dietos, nevalgo mėsos ar kiaušinių. Dėl šios priežasties maitinimo įstaigoms, norinčioms prisitaikyti prie savo kliento, tenka plėsti dienos ar verslo pietų meniu. „Visai neseniai ir patys padidinome dienos pietų patiekalų skaičių nuo 3 iki 5“, - teigia verslininkė.

Kaip rašoma pranešime spaudai, didelę įtaką daro ir tokios smulkmenos kaip stiklinė vandens ar paruošti stalo įrankiai. Anot verslininkės, juos verslo pietų atvykęs klientas turėtų rasti vos tik užsukęs į restoraną. „Pastabesni gali atkreipti dėmesį į tai, kad įrankius padavėjai dėlioja užsidėję baltas pirštinaites. Verslo klasės restorane darbuotojų apranga turi būti neišsišokanti, bet svarbiausia švari ir tvarkinga“, - įsitikinusi maitinimo įstaigos vadovė.

Pamėgusiems dalykinius pietus Ž. Norkevičiūtė pataria neskubėti užsisakinėti maisto, kuris byra, tęžta ar dėl kitų priežasčių gal būti sunkiai valgomas. Anot jos, geriausia, kad tokio maisto verslo pietų valgiaraštyje visai nebūtų, rašoma pranešime.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)