Moteris pasakojo į parduotuvę Ukmergės g. užsukusi 18.45 val. „Turėjau tikslą nusipirkti virtuvinį įrankį. Atėjusi pasilabinau su kasininke, pro kurią praėjau. Ji mandagiai atsakė. Parduotuvėje žmonių nebuvo, – pasakojo skaitytoja. – Žinodama, kad parduotuvė dirba iki 19 val., skubiu žingsniu ėjau tarp lentynų, bet to, ko reikėjo neradau, todėl apsidairiusi po parduotuvę, pasukau išėjimo pusėn. Eidama prasilenkiau su moterimi, prisegtu užrašu ant krūtinės (tikriausia konsultantė, nespėjau perskaityti).“

Pirkėja pasakojo, kad jai beeinant, pradėjo gesti šviesos, o priėjus prie tuščių kasų šviesos užgeso visiškai.

„Tik prie išėjimo durų buvo apšviesta. Deja... Jos užrakintos. Atsigręžiau – nieko. Nė gyvos dvasios. Pašūkavau... Nieko. Pasileidau bėgti atgal, bet nei konsultantės, nei ko nors gyvo neradau“, – prisimena skaitytoja.

Nežinodama, ką daryti, ji paskambino sūnui. Po pusvalandžio į užrakintą parduotuvę atvyko apsaugos taryba. Su jais per durų plyšį pabendravusi moteris prisėdusi ant reklaminio minkštasuolio laukė, kol bus išlaisvinta.

Po pusvalandžio iš antro aukšto pasigirdo balsai – ant laiptų pasirodė du jauni žmonės. Skaitytojos teigimu, vyriškis pradėjo piktintis, kad ji pasilikusi parduotuvėje, o moteris bendravo su apsauginiu kurį, atrakinusi duris, įsileido į vidų.

„Tik man paprašius atkreipti į mane dėmesį ir bent atsiprašyti, atsiprašė. Aš išėjau, nes skubėjau namo, buvo paliktas įjungtas namo šildymo katilas ir mama namuose, kurią užrakinau išvažiuodama trumpam. Juokinga, jeigu nebūtų liūdna... Ar ne?“, – savo laišką pabaigė moteris.

DELFI kreipėsi į baldų ir interjero saloną „Berry“, kurio administracijos atstovai atsiprašė už nesusipratimą.

„Prieš uždarant saloną, visada per vietinį radiją pranešame, kad baigiasi darbo laikas ir primename, kelintą valandą uždaromas salonas. Salono darbuotojai, prieš užrakindami saloną, apžiūri parduotuvės patalpas ir patikrina, ar neliko klientų. Toks atvejis pasitaiko per du metus kartą. Apgailestaujame ir dar kartą norime atsiprašyti klientės už šį nesusipratimą“, – rašoma parduotuvės atstovų komentare.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (80)