Anot "Mikroapskaita" direktoriaus Aido Gurecko, iki šiol tokias programas dažniausiai diegė stambiosios šalies bendrovės, o dabar jaučiamas ir nedidelių bendrovių susidomėjimas. "CRM daugiau buvo taikomas prekyboje ir gamyboje, o pastaruoju metu tokių programų poreikį jaučiame ir konsultacinių paslaugų sektoriuje",- sako A. Gureckas. Pernai bendrovės "Mikroapskaita" pajamos iš "GoldMine 5.5" pardavimų bei diegimo išaugo dvigubai ir, preliminariais skaičiavimais, siekė 1,2 mln. Lt.
"Santykių su klientais problemos dažniausiai užklumpa augančias bendroves, kai klientų skaičius vienam projektų vadovui tampa per didelis. Įdiegę CRM galėsime efektyviau naudoti vidinius resursus ir užtikrinti sklandų bendradarbiavimą su klientais",- sako A. Gelžinis. Anot jo, programinė sistema leis optimaliai paskirstyti ryšių su visuomene kolektyvinį projektų vykdymą, sekti projektų eigą.
Ryšių su klientais valdymo sistemos gali ne tik padidinti įmonės resursų panaudojimą, bet ir projektų valdymo kokybę bei efektyvumą. "Pasitelkę naująją sistemą galėsime analizuoti ryšių su visuomene veiksmus bei priemones",- sako A. Gelžinis.