Šiemet pasirinkome Egiptą – esame jame buvę vasarą, tačiau norėjosi pamatyti ir kitokią – „atvėsusią“ – šalį. Bilietus į Hurgados miestą įsigijome dar iki incidento Šarm-aš-Šeiche ir tikrai ilgai svarstėme, ar nevertėtų kelionės atšaukti. Vis dėlto, nutarėme būti drąsūs ir pasikliauti saugumo tarnybomis. Praleidome puikias šiltas ir saugias atostogas.

Maloniai šventiškai mūsų šeimą nuteikė lėktuvo, kuriuo grįžome, komanda. Norėjau asmeniškai padėkoti skrydžio palydovams už atsidavimą ir gerą nuotaiką – ne veltui lėktuvo sėdynės tokios margos – toks pat smagus buvo ir skrydis. Įpratome matyti parduotuvių vitrinas papuoštas Kalėdų girliandomis, tačiau to lėktuvo salone matyti neteko.
Nepamenu, kada paskutinį kartą siunčiau popierinį atviruką – sveikinimus siunčiu elektroniniu paštu, tačiau skrydyje turėjau galimybę užrašyti ranka sveikinimo atvirukų draugėms – lėktuvo įgula juos žadėjo nemokamai išsiųsti. Net mano tėtis, kuris niekada pats nieko nesveikina, giminaičiams užrašė keletą atvirukų!

Vilniaus oro uoste mūsų jau laukė staigmena: eidami atsiimti bagažo, netikėtai patekome į „Kito kampo“ improvizuotą pasirodymą. Esu buvusi jų spektaklyje teatre, bet tokioje aplinkoje žiūrėti šou dar smagiau – buvom sutikti lietuviškom dainom, linkėjimais, pokštais, jie pristatė festivalį, į kurį brolis laimėjo pakvietimą. Švenčių nuotaika buvo sukurta joms dar neprasidėjus.

Džiaugiuosi, kad Kalėdos šiemet prasidėjo anksčiau – jau nuo įlipimo į lėktuvą. Noriu visiems palinkėti kurti ir dalintis šventine nuotaika, kad ir kur beeitumėte, kad ir kokį darbą dirbtumėte. Gerų švenčių!

Sakoma, kad Kalėdos – stebuklų metas. Deja, taip dažnai jam artėjant pakilią, gerumo kupiną nuotaiką sujaukia prieš šventes atsiradęs stresas dėl dovanų, vaišių, svečių ar darbų, kuriuos norisi pabaigti iki tol, kai ramiai bus galima sėsti prie Kūčių stalo. Kviečiame jus: sustokite, nusiraminkite ir įkvėpkite kalėdinės nuotaikos. Papasakokite apie savo Kalėdų stebuklą.

Juk Kalėdos – metas, kai pildosi slapčiausios svajonės, ir visai ne dėl to, ką randi po egle; laikas, kai gerumo užpildytos širdys geba daryti stebuklus; diena, kai tave namuose ar mintyse supa artimiausi žmonės.

Pasidalinkite sau brangiu prisiminimu – parodykite, kad tai metas, kai gali nutikti stebuklas. Padrąsinkite ir kitus jo tikėtis, nesvarbu, kaip tolima tai dabar atrodo.

Per Kalėdas sutikote sau brangų žmogų, sužinojote svarbią žinią, įsimylėjote, pasveikote, nurimote, apsigalvojote, supratote ar išdrįsote? Papasakokite ir įkvėpkite kitus. Vieno Jūsų lauks kalėdinė dovana – 3 mėn. pasirinkto DELFI grupės žurnalo prenumerata.

Skaičius ant konkurso nuotraukos rodo, kiek žinučių žmonės jau atsiuntė bei kiek dienų liko iki konkurso pabaigos.

Konkurso taisyklės:

1. Konkursas vyksta iki gruodžio 27 d.;

2. Dalyvauti žaidime gali visi. UAB „Delfi“ darbuotojai žaidime dalyvauti negali;

3. Nugalėtojas/-a renkamas/-a redakcijos 2015 m. gruodžio 28 d. iš visų dalyvavusių žaidime. Nugalėtojas ar nugalėtoja bus skelbiamas konkursiniame tekste ir jam/jai pranešama asmeniškai žaidime nurodytu el. paštu.;

4. Konkurso prizas – 3 mėn. pasirinkto DELFI grupės žurnalo prenumerata;

5. Konkurso dalyvis sutinka su šiomis Taisyklėmis ir pareiškia, kad jis/ji pateikia savo duomenis delfi.lt savo noru ir sutinka, kad jo/jos pateikti duomenys, būtų saugomi delfi.lt duomenų bazėje 3 savaites. Konkurso dalyvis pateikia savo duomenis delfi.lt tam, kad tretieji asmenys (šiuo konkrečiu atveju konkurso prizo steigėjas) galėtų prie šių duomenų prieiti, juos peržiūrėti ir kopijuoti, norėdamas susisiekti su konkurso dalyviais.

DELFI pasilieka teisę kai kurias istorijas publikuoti kaip atskirus straipsnius. Nepaisant to, ar tekstas buvo publikuotas kaip atskiras straipsnis, ar pasirodė konkursinio teksto apačioje kaip žinutė, jis vis tiek dalyvauja konkurse.