Didžiausia Pietų Korėjos automobilių gamintoja šių metų gruodį turi parduoti bent 50 proc. daugiau automobilių už savo mėnesio vidurkį, jei nori įgyvendinti savo visų metų tikslą – parduoti 5,05 mln. vienetų automobilių.

Tačiau tokie pardavimai yra mažai tikėtini, teigė penki analitikai, kuriuos apklausė „Bloomberg“. Jie taip pat prognozavo, kad „Hyundai“ pardavimai 2016 metais bus mažesni už šiems metams iškeltą tikslą.

Taip manyti verčia tas faktas, kad „Hyundai“ nepasiūlė naujų, gerai perkamų modelių, be to, Rusijoje ir Brazilijoje toliau tęsiasi stagnacija.

„Hyundai“ pastaraisiais metais mėgavosi padidėjusia automobilių paklausa Kinijoje, kuri 2009 metais buvo tapusi didžiausia šios automobilių gamintojos rinka. Tačiau išaugę pardavimai sumažėjo, kai šiais metais sulėtėjo ekonominis augimas ir vasarą kylęs sąmyšis vertybinių popierių rinkoje pakirto vartotojų pasitikėjimą.

„Hyundai“ stūmimuisi į kylančias rinkas taip pat pakenkė šiais metais smukęs Rusijos rublio ir Brazilijos realo kursas.

„Nemanau, jog kas nors tikėjosi, kad šiemet pardavimai Kinijoje smuks, nes mes visi įpratę manyti, kad Kinija yra visų gelbėtoja, - sakė „IBK Securities Co. Analitikas Lee Sang Hyunas. – Nors 2016 metais pardavimai Kinijoje gali pagerėti, sprendžiant iš padėties rinkoje prognozių, reikalai neatrodo džiuginantys“.

Paskutinį kartą „Hyundai“ savo užsibrėžtų tikslų neįgyvendino 2008 metais, kai gamintoja, planavusi parduoti 3,11 mln. automobilių, nepardavė suplanuotų 327 tūkst. vienetų. Tąkart įtakos turėjo Jungtinėse Valstijose dėl finansinės krizės smukusi paklausa. Tuomet „Hyundai“ taip pat nepaskelbė užsibrėžtų tikslų sekantiems metams.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)