Teigiama, kad specialistai sukonstravo įrenginį, kurį kaip šalmą turi užsidėti vairuotojas. Šis prietaisas sudarytas iš 16 jutiklių, kurie fiksuoja smegenų siunčiamus elektrinius impulsus. Tada duomenys persiunčiami į kompiuterį ir apdorojami specialia programine įranga, kuri išskiria reikiamas komandas, jas koduoja ir perduoda automobiliui.


Išbandytas prototipas, kurį mintimis valdė vairuotojas bandytojas, galėjo važiuoti tiesiai į priekį ir atgal, taip pat pristabdyti ir visiškai sustoti. Be to, pasitelkę smegenų impulsus, mokslininkai išmoko ir blokuoti bei atblokuoti durų spyneles.

Naujos automobilio valdymo sistemos kūrėjai sako, kad pagrindinis jų tikslas – padėti žmonėms su negalia, kurie negali įprastai vairuoti automobilio.

Nankajaus universiteto mokslininkai taip pat teigia, kad ateityje jų tobulinama sistema galės būti naudojama automobiliuose, kuriuose įdiegta autopiloto funkcija.

Savo ruožtu „Jaguar Land Rover“ tikisi, kad tokia valdymo sistema ateityje padės išvengti eismo įvykių. Britai šiuo metu tobulina technologiją, kuri gebėtų pastebėti, kada vairuotojas pavargęs, nebesutelkia dėmesio ir laiku pastebėti kylančias grėsmes.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)