Pavadinimas puikiai tinka komandai, kuri susibūrė iš keleto „Eneos 1000 km“ lenktynėse dalyvavusiųjų. „Artas Racing“ komanda dalyvavo pilna sudėtimi: Artūras Mrazauskas, Dainius Kablys ir Darius Baltramiejūnas. Kadangi lenktynių taisyklės numato, kad vienoje komandoje gali dalyvauti net iki dešimties sportininkų, jie į pagalbą visos paros lenktynėms pasikvietė Arūną Tumą iš „Kaminera“ ekipos, Liudą Vaštaką ir Jurijų Pukhyy.

Lenktynininkai įkalbėjo prie lenktyninio automobilio vairo sėsti ir „Eneos 1000 km“ lenktynių organizatorių Darių Jonušį, kuris prieš pora dešimtmečių buvo profesionalus lenktynininkas. Darius prie lenktyninio automobilio vairo sėdėjo po dvidešimties metų pertraukos.

„Jau daug metų organizuoju lenktynes, bet dalyvauti paties organizuojamose lenktynėse būtų neetiška. Nors pajusti tą adrenalino pliūpsnį labai knietėjo. Ačiū draugams, kurie pasitaikius progai įkalbino dalyvauti varžybose,“ – pasakojo D. Jonušis.

Septyni lietuviai lenktyniavo unikaliose varžybose, kur visi dalyviai vairuoja visiškai vienodus „Seat Ibiza SC Cupra Cup“ automobilius, ruoštus žiedinėms lenktynėms.

Kadangi tai ilgų distancijų lenktynės, užimta vieta kvalifikacijoje neturi didelės reikšmės: vietoje jos dalyviai traukia burtus ir taip pasiskirsto starto tvarką.

„Tai buvo puiki proga palaikyti gerą sportinę formą ruošiantis kitų metų „Eneos 1000 km“ lenktynėms. Dar niekada nebuvau dalyvavęs 24 valandų lenktynėse, todėl man tai buvo ir nauja patirtis. Kaip, beje, daugeliui mūsų,“ – pasakojo A. Tuma.

Šios lenktynės – unikalios daugeliu atžvilgių. Jas labai pamėgo savo sezoną pabaigę profesionalūs lenktynininkai, kurie taip palaiko sportinę formą, kol neprasidėjo naujas sezonas. Pavyzdžiui, šių metų „Adria 24 val.“ lenktynėse dalyvavo gamyklinė „Ferrari“ ilgų distancijų komanda „AF Corse“.

Žinoma, kadangi sportininkai lenktyniavo „Seat“ automobiliais, teko keisti komandos pavadinimą.

Lenktyniavo čia ir penkis kartus Pasaulio kartingo čempionas Danilo Rossi.

D. Rossi yra ir lietuvio Justo Jonušio treneris, todėl trylikametis taip pat atvažiavo į „Adria“ trasą. Šalia žiedinės trasos įrengta ir moderni kartingo trasa, tad tarpuose tarp savo važiavimų 24 val. lenktynėse D. Rossi treniravo lietuvį kartingo trasoje.

„Tai buvo labai įdomi patirtis. Man labai patiko moderni trasa – naktį visi posūkiai apšviesti, puikios sąlygos lenktyniauti ir treniruotis, visi dalyvių boksai yra po stogu. Lenktynių atmosfera kažkuo priminė „Eneos 1000 km lenktynes. Kadangi tai nėra kokio nors čempionato etapas, daugumos dalyvių neslėgė įtampa ir tai jautėsi visoje trasoje,“ – sakė A. Mrazauskas.

Lietuviai startavo iš devintos pozicijos. Pirmas prie raudono „Ibiza SC Cupra Cup“ vairo sėdo D. Baltramiejūnas. Jau po pirmųjų ratų lietuviai pakilo iki ketvirtos vietos. Ilgą laiką komanda po pasikeitimų boksuose laikėsi septintoje pozicijoje, tačiau konkurentams labiau pasisekė su saugos automobilio fazėmis, kurias priešininkai tiksliau išnaudojo keičiantis sportininkams ir degalų papildymui.

Laimei, didesnių klaidų „United LT“ komanda išvengė ir po 24 valandų lenktynių finišavo rikiuotės viduryje - 11 vietoje iš 20 finišavusių komandų.

„Kaip pirmą kartą susibūrusiai komandai, kuri šią trasą pamatė tik atvažiavusi į lenktynes ir važiavome be jokių treniruočių, manau rezultatas tikrai geras. Pagrindinis mūsų uždavinys buvo nerizikuoti ir nesugadinti automobilio bei sukaupti žinių ir patirties tokio pobūdžio lenktynėse, todėl savo rezultatą vertiname puikiai. Su nekantrumu laukiu kitų tokių varžybų“, – po finišo juokėsi D. Baltramiejūnas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)