Praėjusiais metais Tarptautinė automobilių federacija (FIA) paprašė „Formulės-1“ komandų pateikti pasiūlymus, kaip sumažinti greitį lenktynėse ir kaštus. „Michelin“, kartu su komandomis klientėmis, buvo tarp tų, kurie į šį pasiūlymą atsiliepė.

Štai ką, pasikonsultavusi su savo klientėmis, pasiūlė „Michelin“:

• vieno padangų komplekto naudojimą kvalifikacijoje ir lenktynėse;

• dviejų-keturių padangų komplektų, vieno ar dviejų skirtingų tipų, naudojimo viso „Grand Prix“ savaitgalio metu;

• visoms komandoms tiekti vienodų tipų padangas;

• apriboti komandoms teikiamų padangų kiekį bandymuose iki šešių komplektų per dieną.

Šiemet jau kilo keletas incidentų, susijusių su šios taisyklės įvedimu. Daug sportininkų, tarp jų ir naudojančių „Michelin“ padangas, buvo priversti važiuoti iki finišo su nudėvėtomis, pavojų jų saugumui keliančiomis padangomis.

Europos GP metu pirmavęs Kimi Raikkonenas kirsdamas per stabdžius sugadino savo bolido padangas, kas sukėlė nuolatinę vibraciją, o ši savo ruožtu lėmė pakabos lūžimą, kuris pasiuntė suomio „McLaren“ bolidą paskutiniajame lenktynių rate į trasą juosiantį apsauginį aptvarą. Po šio incidento daug kas tikino, kad ši taisyklė yra niekam tikusi.

Daugiau informacijos ieškokite www.f-1.lt.