Netrukus naujos kartos pakaba pakeis iki šiol prabangesniuose modeliuose naudotą hidraulinę.

Viena automobilio svirtis juda kartu su amortizatoriumi ir specialios pavaros pagalba generuoja elektros energiją, kuri yra kraunama į akumuliatorius, o vėliau gali būti naudojama elektros sistemoms maitinti.

„Audi“ pakabos specialistas Alexanderis Kruze teigia, kad važiuojant geru keliu per vieną kelionę pavyko išgauti tik 3 vatus galios, tuo metu, važiuojant tą patį atstumą blogu, duobėtu keliu, pavyko išgauti net 613 vatų. Nors tai ir maži kiekiai, vis dėlto vokiečiai teigia, kad šios energijos pakaktų sumažinti automobilio išmetimo emisijas 2 gramais kilometrui.

Be to, tokia sistema yra maždaug 10 kg lengvesnė už įprastą hidraulinę ir užima mažiau vietos.

Įdomu, kad sistemos darbą galima reguliuoti. Jeigu vairuotojas nori standesnės pakabos, ji nekaups tiek daug energijos, bet bus sportiška, o pasirinkus komfortišką darbo režimą, pakaba galėtų sukaupti daugiau energijos.

Kartu su šia sistema „Audi“ kuria ir naują elektros tiekimo sistemą automobiliams, kurioje būtų naudojama ne 12 voltų įtampa, kaip įprasta dabar, o keturis kartus didesnė – net 48 voltų. „Audi“ specialistai teigia, kad pirmieji automobiliai su šia sistema prekyboje galėtų pasirodyti jau kitais metais.

„Piko minutės“ transliuojamos pirmadieniais ir trečiadieniais 7.45 val.