Mažylį išgelbėję, automobilius dirbtuvėse „Monstrų garažas“ remontuojantys Nerijus Petrulis ir Raidas Buivydas pasakojo, kad abiems kačiuką iš automobilio teko gelbėti pirmą kartą.

Į juos kreipėsi Ruslanas Bologovas, po automobilio variklio dangčiu išgirdęs kniaukimą.

„Paskambino ir pasakė, kad girdi garsus iš po salono ventiliacijos angos, paprašė pažiūrėti. Jis atvažiavo, pakėlėm automobilį ir radom įstrigusį mažą kačiuką“, – pasakojo N. Petrulis.

Meistro teigimu, kačiukai automobiliuose linkę pasislėpti orams atšalus, tačiau tai itin pavojinga ir kačiukui, ir automobiliui. „Taip būna, kai truputį atšąla orai ir kačiukai pradeda ieškoti, kur čia šilčiau įlįsti, ypač maži, nepatyrę. Jie dar nesupranta, kas ta mašina yra, šilumą jaučia ir lenda“, – kalbėjo N. Petrulis.

Šįkart nuo šalčio pasislėpęs mažylis ne tik buvo išgelbėtas, bet ir rado naujus namus – jį globoti pasiėmė N. Petrulio ir R. Buivydo komandos narys Bernardas.

Norint išvengti nelaimės, R. Buivydas patarė vairuotojams prieš užvedant automobilį, kaskart pakelti variklio gaubtą ir atidžiai apžiūrėti, kas po juo.

„Pastebėti, ar kačiukas pasislėpęs po kapotu, yra sunku. Dažniausiai tokie įvykiai kačiukui baigiasi tragiškai. Apie save jis duos žinoti tik miauksėdamas, todėl prieš užvedant variklį rekomenduočiau pakelti variklio gaubtą ir atidžiai apžiūrėti, ar nesimato „naujų gyventojų“. Visiška dugno variklio ir pavarų dėžės purvo apsauga kiek apsunkintų katėms patekimą prie pačio variklio, tuo atveju katės šildytųsi ne įlindusios prie variklio agregatų, o ant pačio variklio gaubto. Bet, kaip bebūtų, šimtaprocentinio „vaisto“ nuo to apsisaugoti nėra“, – pasakojo meistras.

Pasak N. Petrulio, kačiuką būtų gelbėjęs bet kokio automobilio vairuotojas, nors jis pats yra BMW mėgėjas.

„Jeigu dėl pačio kačiuko, tai aš manau, ar tai būtų BMW fanas, ar tai būtų „Audi“ fanas, būtų taip pat vienodai pasielgęs, nes vis tiek ten to kačiuko nepaliksi“, – sakė N. Petrulis.

Paklausti, ką mano apie pastaruoju metu neigiamai pagarsėjusius BMW vairuotojus, kurie rėžėsi į viešojo transporto stoteles, jie akcentavo, kad kalta ne automobilio markė, o vairuotojo patirties stoka.

„Galiu pasakyt tik tiek, kad ne automobilis blogas, kad į stotelę įlekia, o vairuotojas „nesubrendęs“ tokiam automobiliui“, – sakė R. Buivydas.

Panaši ir N. Petrulio pozicija. „Aš manau, kad tiesiog nepatyrę vairuotojai vairuoja galiniais ratais varomus automobilius, kartais ir pakankamai galingus, ir dėl to iškyla problemos. Aš pats asmeniškai visą gyvenimą vairavau tiktai galiniais ratais varomus automobilius, esu dalyvavęs ir „drifto“ varžybose ir man jie labai patinka. Tiesiog reikia turėti kažkokių elementarių įgūdžių valdyti galiniais ratais varomą automobilį, o vos tik gavus teises, turint mažai patirties ir nesuprantant, kas yra slydimas ir automobilio valdymas, dažnai kyla problemų“, – kalbėjo jis.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (60)