Naujasis motoras bus sukurtas dabar naudojamo dviejų litrų darbinio tūrio „Drive-E“ šeimos agregato pagrindu. Su šiuo varikliu vienoje „kompanijoje“ dirbs tiek paprastas, tiek turbokompresorius ir aštuonių laipsnių automatinė pavarų dėžė.

Patobulintas variklis bus montuojamas į „karštas“ „S60 Polestar“ ir „V60 Polestar“ versijas, kur pakeis dabar naudojamą šešių cilindrų turbomotorą.

Anot N. Muellerio, naujojo variklio galia atitiks dabartinio motoro generuojamą jėgą arba bus dar šiek tiek didesnė. Dabartinio šešiacilindrio agregato pajėgumas – 350 AG.

Tokiu būdu „Volvo“ tęsia savotišką migraciją iš didesnių motorų į keturcilindrius agregatus, kurie dabar montuojami visuose modeliuose, net ir didžiausiame „XC90“.

„Naujasis variklis mus leis gerokai sumažinti svorį, tuo metu padidinant galią ir vos ne dvigubai sumažinant CO2 emisijas. Mes manome, kad ateityje net galingiausi automobiliai turės atsižvelgti į ekologiją“, – sprendimą paaiškino N. Muelleris.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją