Netruks čia ir kitų inovatyvių sprendimų: IDS bus aprūpintas autonominio vairavimo sistema, kuri, atsižvelgdama į pasirinktą važiavimo režimą galės reguliuoti priekinės panelės kompoziciją ir sukioti sėdynes.

Prototipo kėbulas pagamintas naudojant tik anglies pluoštą. Automobilio ratai suprojektuoti kaip įmanoma arčiau bamperių, tokiu būdu padidinant erdvę salone, o IDS aukštis – viso labo 1380 mm.

Salono priekyje: milžiniškas lietimui jautrus ekranas ir valdymo rankenos vietoje vairo. Įjungus autopiloto režimą šios rankenos automatiškai susilanksto ir dingsta tam skirtoje nišoje, o tiesiai priešais vairuotoją atsiranda papildomas monitorius. Tuo metu priekinės sėdynės šiek tiek pasisuka viena kitos link, suteikdamos daugiau komforto.

Automobilį bus galima parkuoti išlipus, naudojantis specialia programėle išmaniajame telefone.

Kol kas tikslių duomenų apie elektrinius variklius nepateikiama.

Manoma, kad naujasis „Nissan Leaf“ turėtų debiutuoti 2017 metais, kada ir sužinosime, kiek jame bus inovatyvių IDS akcentų.
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)