„Volkswagen“ padalinio Japonijoje vadovas Svenas Steinas, kalbėjęs prieš H. Diessą, kelioms sekundėms japonų papročiu nusilenkė.

„Visos bendrovės vardu noriu atsiprašyti“, – pabrėžė H. Diessas, palikęs vieno iš BMW vadovų postą. Jis teigė, kad šiuo metu svarbiausia išspręsti kilusią problemą, išsiaiškinti, kas nutiko, bei užtikrinti, kad toks skandalas niekada daugiau nekils.

„Darome viską, ką galime, kad susigrąžintume pasitikėjimą mūsų prekės ženklu“, – teigė H. Diessas.

Jis pažadėjo „sukurti naują ir net geresnę „Volkswagen“ laikydamasis „inovacijų, atsakomybės ir ilgalaikių vertybių“ principų.

Parodos metu S. Steinas ir H. Diessas pristatė hibridinį visureigį. Vis dėlto po oficialaus automobilio pristatymo pareigūnai kalbėjo, kad pardavimai Japonijoje staigiai smuko daugiau nei ketvirčiu. Manoma, kad nuosmukiui, palyginti su praėjusiais metais, įtakos gali turėti ne tik skandalas, bet ir naujų modelių rinkoje trūkumas.

Anot „Volkswagen“, dyzelinio automobilio Japonijoje pristatymas, planuotas pirmąjį ateinančių metų ketvirtį, bus atidėtas iki antrojo pusmečio. Nors naujojoje transporto priemonėje nebus variklių, dėl kurių kilo skandalas, S. Steinas pabrėžė norįs nuraminti vartotojus.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)