Kodėl kovoti? Paprastiems žmonėms paaiškinsiu: kad taptum legaliu taksi vairuotoju Vilniuje, turi:

1) Vykdyti individualią veiklą, būti deklaravęs gyvenamąją vietą, turėti savivaldybės išduotą licenziją, būti išlaikęs taksi vairuotojo atestavimo kursus. Čia iš pradžių;

2) Automobilis turi būti specialiai paruoštas: numeriai, plafonas, skaitliukas ir jo kasmetinė patikra, racija (planšetinis kompiuteris), žymiai brangesnis draudimas, techninė apžiūra kas 6 mėn. ir tikrai į mūsų automobilius kreipia daug didesnį dėmesį nei paprastus. Paprastai tariant, vien pradėti dirbti nuosavu automobiliu (jei jis techniškai idealiai tvarkingas), kainuoja nuo 500 eurų.

Vilniuje yra, spėju, 1000-1300 taksi vairuotojų, atmetus dirbančius pagal darbo sutartį, spėju, apie 800 jų išleido nemažas pinigų sumas ir be galo daug laiko tam, kad galėtų ramiai dirbti, uždirbti sau ir savo šeimoms.

Mere, norite pasakyti, kad mes susitaikysime, kad Vilniuje atsirastų kažkokie nelegalai, prisidengdami programėle, kurie tiesiog sės į automobilį ir atiminės iš mūsų duoną? Praktiškai visos taksi įmonės Vilniuje jau turi savo elektronines programas. Jau nekalbant apie keletą įmonių, kurios suteikia elektronines taksi iškvietimo paslaugas.

Mere, jei galvojate, kad 1000 taksi vairuotojų negali padaryti nemažo „bardako“ ar protestų Vilniuje, tai labai klystate. Jei manote, kad padarant kažkokius pakeitimus, jais nepasinaudosime mes ir taip nepalengvinsime savo naštos, irgi labai klystate.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Taksistai, norite išsakyti savo nuomonę? turite daugiau informacijos apie taksistų poziciją? Jūsų minčių laukiame žemiau arba el.paštu pilieciai@delfi.lt: