„Atveriant naujas rinkas labai svarbu didinti produktų žinomumą, ypatingai Amerikoje. Prieš kelis mėnesius gavome leidimus mėsos produktų eksportui, tad turime išnaudoti šią galimybę. Ši rinka yra milžiniška, turtinga, turi daug potencialo, tačiau kartu konservatyvi, tad reikia įdirbio, kad mūsų produktai būtų žinomi ir pasiektų vartotojus. Ne mažiau svarbios yra ir Artimųjų Rytų bei Afrikos rinkos, manau, kad verslas gali panaudoti paramą labai tikslingai“, – sakė žemės ūkio ministrė Virginija Baltraitienė.

Dar viena viešinimo programa, kuri penktadienį buvo patvirtinta Briuselyje, skirta rapsų aliejaus žinomumo didinimui Lietuvoje ir Latvijoje. Paramos suma – beveik 2,9 mln. eurų. Pasinaudojusios šiomis lėšomis Baltijos šalys galės didinti šio produkto žinomumą tarp vartotojų. Abi programos – trejų metų trukmės.

Abi šios programos 50 proc. finansuojamos iš ES ir iš Lietuvos valstybės biudžeto, mėsos produktų žinomumui didinti iš nacionalinio biudžeto skirta 30 proc., rapsų aliejaus programai – 20 proc. Likusią dalį turės pridėti pareiškėjos asociacijos.

Iš viso Europos Komisija patvirtino 33 programas iš 66 pateiktų, bendras patvirtintų programų biudžetas – 107,8 mln. eurų. Kitas programų priėmimas bus skelbiamas jau pagal reformuotą informavimo ir pardavimų skatinimo politiką 2016 metų sausio mėn. Priėmimams galima ruoštis jau dabar ir rengti atitinkamas programas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)