Lenktynininkai buvo suskirstyti į dvi klases – 125 kub. cm. be pavarų ir su pavaromis. Kiekvienoje komandoje vienu kartu galėjo dalintis nuo 2 iki 4 lenktynininkų, kurie keitėsi maždaug kas pusvalandį.

Vėsus ir drėgnas rudeniškas oras ir nauja slidi Aukštadvario kartodromo asfalto danga lenktynėms suteikė nemažai intrigos.

Po kvalifikacijos pirmą startinę poziciją iškovojo komanda iš Latvijos AKR. Vos 0,01 sek. nuo jų atsiliko lietuvių „Energy Racing LT“, kurios gretose kovojo du tituluoti mūsų šalies kartingo meistrai – Rokas Baciuška ir Laurynas Razas.

Tokia artima kvalifikacija žadėjo nemažą intrigą lenktynėse. Taip ir buvo.

Vos po starto lietuviai jau pirmame posūkyje padarė klaidą ir L. Razas, pradėjęs lenktynes, po susidūrimo su priešininku iš karto nukrito į paskutinę vietą. Tačiau lietuvis pamažu atkovojo poziciją po pozicijos ir po pirmų pasikeitimų, kai prie karto sėdo R. Baciuška, lietuviai jau važiavo pirmi.

„Energy Racing LT“ komanda tolo nuo priešininkų ir rodėsi, kad pergalės iš jų atimti niekas negalės, bet iki lenktynių finišo likus dviem valandoms „Storent“ kuro užpylimo zonoje pavedė technika – sugedo starteris. Kol mechanikai pašalino gedimą, mūsų šalies sportininkai nukrito net į penktą poziciją, o pirmose trijose vietose įsitaisė Latvijos komandos.

Iki finišo likus mažiau nei valandai intriga vėl išaugo – po avarijos į trasą buvo išleistas specialus saugos kartas, kurį šioms lenktynėms mielai paskolino Kauno „Vilko“ kartodromas. Tai lietuviams leido priartėti iki priešininkų ir, pasitraukus saugos kartui, pirmos penkios komandos važiavo viename rate!

Lietuvių „Energy Racing LT“ tuo metu pakilo iki trečios vietos, tačiau daugiau pasiekti jiems pritrūko laiko. R. Baciuška ir L. Razas liko trečioje vietoje.

Antrą vietą iškovojo latvių komanda „AM Motorsports“, kurios gretose kovojo ir vienas greičiausių pasaulyje ralio-kroso sportininkų Reinis Nitišas.

„Po trijų savaičių važiuoju į Argentiną, kur vyks paskutinis Pasaulio ralio-kroso čempionato etapas. Nors vilčių pakartoti pernai metų pasiekimą – trečią vietą – šansų nebeturiu, bet noriu patekti į greičiausiųjų penketuką. Šitos varžybos man puiki proga palaikyti gerą fizinę formą. O ir jų formatas man labai patinka, jeigu galėsiu, į šias lenktynes būtinai atvažiuosiu ir kitą kartą,“ – po finišo sakė R. Nitišas.

Pagrindinę „Vezuvezu.lt“ taurę ir daug Q8 tepalų iš „Solirio“ namo išsivežė kiti Latvijos sportininkai – komanda JTSVC, kurios gretose tarp keturių sportininkų kovojo ir vienintelė šiame turnyre lenktyniavusi mergina Veronika Golovocova.

Dar didesnė intriga finiše užsimezgė klasėje be pavarų. Likus pusvalandžiui iki finišo sugedo tuo metu užtikrintai pirmavusios „Artkart“ komandos kartas.

Kol jis buvo evakuojamas ir kol mechanikai jam keitė variklį, daugiau kaip dešimt ratų atsilikę „Paske Racing“ komandos nariai Karolis Jovaiša ir Evaldas Dzialtuvas lėkė kaip pašėlę ir sparčiai vijosi savo priešininkus. Tačiau likus vos dešimčiai minučių iki finišo „Artkart“ komanda sutvarkė savo techniką ir patyrę lenktynininai Tadas Vaitkevičius, Paulius Macevičius, Mantas Pundys ir Tomas Pidkovas sugebėjo išsaugoti pirmą vietą, nors „Paske Racing“ atsiliko vos vienu ratu.

Trečią vietą šioje klasėje iškovojo „Padangos123.lt by Abudhabi“, kurie lenktynių metu taip pat turėjo keisti sugedusį variklį.

„Gaila, kad susirinko šiek tiek mažokai komandų. Mes tikėjomės, kad susirinks daug daugiau lenktynininkų,“ – po finišo sakė vienas pagrindinių organizatorių, daugkartinis Lietuvos kartingo čempionas Paulius Paškevičius.

„Nieko, tikiuosi, kad šios lenktynės ir jų milžiniška intriga paskatins daugiau dalyvių atvažiuoti į kitas ištvermės lenktynes. Tai tik pirmas kartas, kai organizuojame tokias lenktynes, bet tikrai ne paskutinis“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją