Skelbiama, kad tokia iniciatyva – tik vienas iš lėšų karpymo plano elementų. Bendrovė taip pat tikisi sutaupyti mažindama išlaidas rinkodarai, karpydama atlyginimus, mažiau lėšų skirdama įvairių projektų rėmimui ir taupydama gaminant kai kuriuos modelius.
Kaip pirmadienį skelbė minėtasis laikraštis, emisijų skandalas šiam automobilių gamintojui jau kainavo apie 40 mlrd. eurų.
VW planuoja trečiąjį 2015 metų ketvirtį atsidėti 6,5 mlrd. eurų, kurie bus skirti aptarnavimo ir rinkodaros projektams, kurių tenka imtis po kilusio skandalo.
„Volkswagen“ pastarųjų pranešimų kol kas nekomentuoja.
Kaip praneša verslo naujienų agentūra „Bloomberg“, pirmadienį finansinių reitingų agentūra „Standard & Poor's“ sumažino „Volkswagen“ ilgalaikio skolinimosi reitingą ir pažymėjo, kad kompanijoje kilęs skandalas rodo prastą vadybą. Anot „Stadard & Poor's“, reitingas toliau gali būti mažinamas, jeigu įmonė nesugebės greitai suvaldyti kilusios krizės.