Pasak Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos Rinkodaros skyriaus vadovės Linos Gudelionytės-Gylienės, galėtų būti išplėstas konteinerinio traukinio "Vikingas" maršrutas - iš dabar galutinio punkto Odesoje (Ukraina) toliau jis galėtų keltu keliauti per Juodąją jūrą iki Poti uosto, o iš ten - sausuma ir per Kaspijos jūrą iki Aktau uosto Kazachstane.
"Dabar Gruzijos krovinių krauname labai nedaug, kol kas mes jiems naudingesni nei jie mums, ir "Vikingo" maršruto pratęsimas gerokai išplėstų galimybes, be to, būtų atgaivintas "Traseka" transporto koridorius, vadinamasis šilko kelias, einantis iki pat Kinijos, kuris dabar nėra gyvas", - sakė L. Gudelionytė -Gylienė.
Pernai 6,25 mln. tonų krovinių, iš kurių 60 proc. sudarė tranzitas, perkrovęs uostas pagal šį rodiklį gerokai atsiliko nuo Klaipėdos uosto ir pagrindinių jo konkurentų Baltijos šalyse ir Rusijoje.
Per metus Poti pasiekia apie 100 tūkst. sąlyginių konteinerių.
Gruzinus taip pat domino ir Klaipėdos uosto valdymas bei patirtis kuriant įstatymus, steigiant laisvąją ekonominę zoną, nes Poti uoste norima irgi steigti tokią zoną arba logistikos centrą.