Jame nurodoma, kad įsigijusi bendrovę „PZU Lietuva“, „Gjensidige“ tampa viena iš didžiausių Baltijos šalių ne gyvybės draudimo bendrovių.

Dabar įmonių grupės rinkos dalis Baltijos šalyse išaugo maždaug nuo 7 proc. iki 12 proc., o Lietuvoje – maždaug nuo 7 proc. iki 19 proc.

Pagal sutartį, „PZU Lietuva“ prekės ženklas bus pakeistas per šešis mėnesius nuo sandorio užbaigimo dienos.

„Mūsų manymu, per pastaruosius metus Baltijos šalių rinkoje įvykę struktūriniai pokyčiai padės vystyti verslą pelningiau ir racionaliau. „PZU Lietuva“ įsigijimas atveria galimybes mūsų verslo Baltijos šalyse sinergijai,“ – pranešime teigia „Gjensidige Forsikring ASA“ generalinis direktorius H. L. Baastad.

„Baltijos šalių draudimo rinkos galimybės dar neišsemtos. Daug erdvės augti yra tiek privačiame, tiek verslo segmentuose. Mūsų komanda turi darbo patirties Baltijos šalyse. Tai tikrai bus naudinga stiprinant „Gjensidige“ poziciją rinkoje,“ – pranešime sako „PZU Lietuva“ generalinis direktorius Marius Jundulas.

Jo teigimu, esami „PZU Lietuva“ klientai ir toliau bus aptarnaujami dėmesingai ir kokybiškai.

Dabar prasidės dviejų įmonių – „Gjensidige Baltic“ ir įsigytos bendrovės „PZU Lietuva“ – integracijos procesas. Per ateinančius mėnesius bus atlikti pirmieji svarbūs darbai – prekės ženklo keitimas ir IT sistemų koordinavimas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (32)