Kaip teigiama gamintojo pranešime, besitęsiantį pardavimų kritimą Kinijos (smuktelėjo 4,1 proc,) ir Rusijos (- 15,4 proc.) rinkose kompensavo auganti paklausa Europoje, kur pardavimai išaugo 6,9 proc., ir abejose Amerikos žemyno dalyse, kur parduota 10 proc. daugiau naujų mašinų.

Nuo metų pradžios pasaulyje iš viso parduota 1 mln. 177 tūkst. 100 naujų Audi automobilių (3,4 proc. augimas).

Rugpjūtį Kinijoje pardavusi 45 tūkst. 196 vnt. „Audi“ išlieka šios šalies automobilių rinkos lydere. Bendrovės marketingo direktorius Luca de Meo primena, kad šioje šalyje nuo 2015 m. pradžios iki 2016 m. vidurio bus atnaujinta 10 „Audi“ modelių, kurie, sprendžiant iš milžiniško išankstinio susidomėjimo vietinėse automobilių parodose, yra tikrai laukiami.

Rugpjūčio mėnesį „Audi“ pakartojo liepos pardavimų rekordą ir kaimyninėje Latvijoje. Populiariausias buvo „Audi Q5“ su dyzeliniais varikliais, už jo rikiavosi vidutiniosios klasės atstovas „Audi A6“ ir naujasis SUV klasės flagmanas „Audi Q7“. Birželio mėnesį Baltijos šalyse debiutavusio „Audi Q7“ Latvijoje ir Lietuvoje užsakyta jau daugiau nei 100 vnt.

Populiariausiu vokiečių modeliu Lietuvoje išlieka „Audi A6“, o už jo rikiuojasi SUV klasės atstovai „Q5“ ir „Q7“.

Beje, gamintojas informuoja, kad nuo spalio mėnesio Lietuvoje jau bus galima užsisakyti Frankfurto autosalone debiutuosiantį naujausios kartos „Audi A4“, kurio konstrukcijoje gausu esminių patobulinimų visose srityse, įskaitant pažangiausias technologijas ir į naują lygmenį kilstelėtus energinio efektyvumo parametrus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)