Automobilis turi didžiausią įmanomą balistinę apsaugą (atsparumo klasė – VR9), tad yra klase atsparesnis už pirmtaką. Bendrovės inžinieriai džiaugiasi, kad jiems pavyko vienoje konstrukcijoje itin vykusiai suderinti plieno šarvus ir įprastų modelių gamyboje gausiai naudojamą aliuminį bei lengvuosius lydinius. Todėl „Audi“ automobilių asortimentą papildysiantis „A8 L Security“ bus vienas iš lengviausių ir taupiausių šarvuotų limuzinų klasės atstovų.

Šie automobiliai gaminami tik pagal užsakymą, o kiekvienas egzempliorius gimsta glaudžiai bendradarbiaujant Nekaro Ulmo gamyklos automobilių inžinieriams ir specializuoto saugos sistemų ir šarvuotų automobilių padalinio specialistams.

Standartinis saugumo kompleksas apima automobilio dugno apsaugos skydus, saloną ir variklį saugantį šarvus, neperšaunamus stiklus ir kitas sustiprintas kėbulo dalis. Baziniame saugos priemonių sąraše yra pokalbio su išore įrenginys, bagažinėje įrengtas šarvuotas ryšių įrangos skyrius.

Pagal užsakymą gali būti įrengta unikali avarinio išėjimo sistema, automatizuotas gesintuvų kompleksas ir atsarginis vėdinimo kanalas. Papildomos įrangos sąraše yra daug net aukščiausios klasės limuzinuose retai sutinkamų prabangos elementų, pvz., tokių, kaip įprastą galinę sėdynę pakeičiantys masažiniai foteliai ir pan.

Inžinieriai akcentuoja, kad „Audi A8 L Security“ – itin unifikuotas su serijinės gamybos automobiliais, todėl nesudėtingai remontuojamas, o pagrindinių ir dažnai remontuojamų mazgų sąraše beveik nėra nestandartinių konstrukcijų arba kitų tiekėjų komponentų.

Pavyzdžiui, „Quattro“ visų ratų pavara yra beveik visiškai tokia pati kaip ir serijinės gamybos automobilyje, o jos patvarumo ir techninių savybių visiškai užtenka ir atlaikyti papildomą šarvų svorį, ir atitikti kitokius šarvuoto automobilio vairavimo niuansus.

Variklių gamoje – du galingi ir patvarūs serijinės gamybos motorai. Vienas jų – 320 kW (435 AG) galios V8 dviejų turbinų benzininis 4.0 TFSI variklis, pasiekiantis iki 600 Nm sukimo momentą. Antrasis – „Audi“ serijinės gamybos variklių 368 kW (500 AG) W12 flagmanas, pasiekiantis iki 625 Nm sukimo momentą.

Abiejų automobilių maksimalus greitis apribotas iki 210 km – tokiu maksimaliu greičiu gali važiuoti „Audi A8 L Security“ su nuleistomis padangomis.

Užsakymai šiam šarvuočiui jau priimami, o pirmieji automobiliai savo pirkėjus pasieks 2016 m. pavasarį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)