Pasak gamintojo atstovų iki 2019 metų kompanija ketina pristatyti ne vieną rinkoje aktualų modelį, kuris turėtų atgaivinti šios itališkos markės automobilių populiarumą ir įvaizdį, o iš viso gamoje bus aštuoni „Alfa Romeo“ modeliai.

Tiesa, įgyvendinti šiuos planus ketinama pristatant prabangius modelius, o apie taip gerbėjų vertintus kompaktinius „Alfa Romeo“ automobilius kol kas užsimenama su labai didele atsargą.

4C ir „4C Spider“. Gamoje liks 2013 metais debiutavę sportiški modeliai, kurių spektrą papildys sportiškiausia GTA versija.

„Giulia“. 2016 metais Europoje debiutuos šiemet parodyto koncepcinio automobilio gamybai parengta versija. Šis automobilis turi galinius varančiuosius ratus, kuriuos suka drauge su koncernui priklausančia „Ferrari“ marke sukonstruotas V6 510 AG motoras. Žinoma, bazinės komplektacijos automobiliams bus siūlomi keturių cilindrų turbobenzininiai ir turbodyzeliniai varikliai.

Vidutinės klasės SUV automobilis
. Jis bus pagamintas naudojant „Giulia“ platformą ir variklius bei rinkoje konkuruos su „Audi Q5“ ir BMW X3.

Verslo klasės sedanas. Jis turės prailgintą „Giulia“ platformą ir konkuruos su E klasės „Mercedes“ ir „Audi A6“.

Rodsteris. Bus pagamintas naudojant sutrumpintą „Giulia“ platformą ir bus didesnis nei „Mazda MX-5“ pagrindu pagamintas kol kas dar koncepcinis „Fiat 124 Spider“.
Kompaktinis kupė. Tai bus uždara rodsterio versija, kuri rinkoje turėtų būti BMW M4 ir „Audi RS5“ alternatyva.

Didelis SUV automobilis. Naudos sedano automobilio platformą ir rinkoje konkuruos su BMW X5, „Audi Q7“ ir „Mercedes GLE“.

Kompaktinis hečbekas, sedanas ir kupė. „Fiat Chrysler Automobiles“ koncerno vadovas Sergio Marchione užsiminė, kad ateities „Alfa Romeo“ kompaktiniai hečbekai ir kiti naudojant tą pačią platformą pagaminti automobiliai gali turėti galinius varančiuosius ratus. Visgi toks žingsnis kelia pagrįstų abejonių, kadangi dėl pigesnės gamybos ir praktiškesnių savybių net ir toks gamintojas kaip BMW vis daugiau modelių pristato su priekiniais varančiaisiais ratais.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)