Jau pačią pirmą dieną einant į paplūdimius gatvėje mus sustabdė kažkokia agentė, klausinėdama, ar mes ne suomiai ar švedai. Atsakius neigiamai, ji, nieko daugiau nepasakiusi, pasitraukė.

Kitą dieną paaiškėjo, kas ir kodėl. Matyt, klientų taip ieškoti nelabai sekėsi, tai visoje centrinėje gatvėje atsirado reklaminiai bukletai su kvietimu ekskursijai į Lindos miestelį už 8 eurus su gidu, pietumis ir vyno taure. Buklete, padabintame trimis – Švedijos, Norvegijos ir Danijos – vėliavomis rašė, kad tai „Atlanta Tours“ jubiliejinė kaina (šiaip visokios firmelės ekskursijas į Lindos siūlo už 15 eurų be pietų). Įtartina mums pasirodė, kad aprašyta tik skandinavų kalbomis, anglų kalba aprašymo nebuvo.

Paskambinus nurodytu kontaktiniu telefonu registracijai, moteris angliškai paaiškino, kad tai pasiūlymas tik skandinavams ir kitų šalių turistams vykti su šia ekskursija negalima bei registruoti atsisakė.

Keista, kad skandinavams, viešai deklaruojantiems politinį skaidrumą ir teisingumą, atsiranda vietos ir tautinei diskriminacijai, ir dar kitoje šalyje. Ir tai vyksta Europoje!

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI registracijos telefonu taip pat paskambino į „Atlantic Tours“, kur buvo nurodyta, kad ekskursija iš tiesų skirta tik kalbantiems viena iš skandinavų kalbų bei gyvenantiems Švedijoje, Norvegijoje ar Danijoje. Kaip nurodė telefonu atsiliepusi moteris, lankstinuke siūlomos ne ekskursijos, o reklaminiai turai, kuriuose siūlomi ortopediniai čiužiniai, tad nesuprantantiems kalbos, jie neskirti.

Pažvelgus į lankstinuką, paaiškėjo, kad suprantantiems švedų ar norvegų kalba, matyti, kad siūlomos ekskursijos iš tiesų reklaminės – nurodoma, kad jų metu rengiamas informacinis šou, kurio metu reklamuojami produktai sveikatai stiprinti.