Subūrusios kompetetingą komandą merginos išpildė savo idėją – sukūrė stilingas dviratininkų liemenes. Su pasiūla atsirado ir paklausa. Norinčių įsigyti kitokį nei įprasta produktą ratas plečiasi ir jau lipa iš Lietuvos ribų.

Įvairaus dizaino vaikų ir suaugusiųjų saugumui kelyje padidinti skirtos liemenės tapo oficialiomis „Velomaratono“ liemenėmis. Jas pripažįsta ir skatina Susisiekimo ministerija. Idėja tapo verslu, o gal net sėkmės istorija.

Saugų eismą, ekologiją, sveiką gyvenimo būdą bei šeimos vertybes skatinančio „Velomaratono“ organizatoriai pakalbino R. Griguolaitę - vieną iš dviejų socialiai atsakingą idėją verslu pavertusių merginų.

- Rita, užsiimate nišiniu verslu. Kartu su Aiste esate „SauGO“ idėjos autorė ir prekės ženklo kūrėja. Kaip ir kada supratote, kad Lietuvai reikia kitokių šviesą atspindinčių liemenių?

- Mintis sukurti stilingas dviratininkų liemenes kilo praėjusią vasarą važiuojant dviračiu, žavintis kūrybiškais žmonėmis, kurie sukuria sau veiklas iš idėjos. Atrodė taip žavu, kad žmonės realizuoja save ir po darbo! Bet idėja kaip staiga gimė, taip dar greičiau mirė. Tik po pusės metų, subūrus reikiamą komandą, ji pakilo kaip feniskas iš pelenų. Nors abi su Aiste niekada gyvenime neturėjome nieko bendro nei su rūbų gamyba, nei apskritai piešti mokame, bet būdamos gudrios marketingo srityje, atkakliai ėmėmės šio projekto. Per labai mažai laiko, bet su daug širdies, šiandien turime rezultatą, kuriuo džiaugiasi ir kiti.

- Liemenes gaminate tik kelis mėnesius. Kiek stilingų liemenių įsigijo lietuviai? Gal jas perka ir užsieniečiai?

- Oficialus startas įvyko šių metų balandžio mėnesį. Jam ruošėmės nuo sausio: suradome talentingą ir charizmatišką dizainerį Alių Makacką, kuris įprasmino mūsų viziją, susiradome nuostabių rankų ir emocijų siuvėją Daivą, fotografus, grafikos dizainerius, kurie patikėjo idėja ir pajudėjome. Šis projektas nei vienam iš mūsų nėra pagrindinė veikla, bet jis auga. Liemenių pardavimai pranoko lūkesčius. Jas vilkėdami jau važinėja ne tik Lietuvoje, bet ir Didžiojoje Britanijoje, Kroatijoje, Švedijoje, Vokietijoje.

- Kas yra didžiausi jūsų kuriamų produktų fanai?

- Neįtikėtina, bet visa Lietuva. Jeigu startuodami galvojome, kad mūsų produktas bus skirtas didžiųjų miestų gyventojams, iš grįžtamojo ryšio matome, kad saugios mados idėja skinasi kelią ir į mažesnius Lietuvos miestelius. Labai smagu, kad dviratininkai galvoja apie savo saugumą, pirmiausiai iš funkcinės pusės – kur mažesnis apšvietimas žmonės tikrai nori būti matomi ir saugūs. Kita kategorija pirkėjų – mamytės, kurios savo mažuosius puošia „liemenėmis-vabalais”. Mažieji jaučiasi tarsi herojai, o mamos ramios, kad vaikai dūksta saugūs.

- Ar be jūsų panašiu verslu dar kas nors pasaulyje užsiima?

- Prieš pradėdamos šią veiklą ieškojome analogų Lietuvoje ir Europoje. Radome tik mokinukę mergaitę Danijoje, kuri ant standartinių kelininkų liemenių deda spaudą, įvairias saulytes, širdeles ir t.t., o liemenes pardavinėja jos tėvai. Daugiau analogų šiai dienai nėra. Atrodo, esame pradininkai.

- Stilingosios liemenės tapo oficialiomis didžiausios Lietuvos dviračių šventės – „Velomaratono“ - liemenėmis. Ką jums, kaip šio socialiai atsakingo prekės ženklo kūrėjai, reiškia toks įvertinimas?

- Vienareikšmiškai pasiekimas, bet labiausiai todėl, kad tai reiškia saugumo idėjos aktualizaciją. Kartu siekiame dar labiau stiprinti dviratininkų atsakingą elgesį ir padėti išvengti nelaimių. Todėl labai džiaugiamės šių dviejų idėjų sinergija ir bendradarbiavimo pradžia.

- Kaip į jūsų produktus žiūri Susisiekimo ministerija? Ar kitokias liemenes ši institucija pripažįsta?

- Bendravome, rodėme stilingas, kitokias nei įprasta, dviratininkų liemenes Susisiekimo ministerijos Saugaus eismo skyriui ir labai džiaugiamės gavę jų palaikymą ir padrąsinimą dirbti toliau. Tai mums labai daug reiškia. Planuojame kartu inicijuoti tam tikros įstatymo dalies pakeitimą, bet kol tai neįvyko, neperšokę griovio nesakome op.

- Pirmojoje kolekcijoje akcentavote dizainą, ryškias spalvas, vaikų saugumą. Ar dviračių mėgėjai sulauks naujovių?

- Jų sulauks ne tik dviratininkai, bet ir visi kiti aktyviai gyvenantys, judantys, sportuojantys, besišypsantys žmonės. Šiandien jau kuriame naują rudens kolekciją, aksesuarų liniją, o gamybos darbams jau neužtenka vienos poros rankų.

- Ko ši veikla Jus išmokė kaip verslininkę? Ar galima Jūsų idėjos transformaciją į verslą laikyti sėkmės istorija?

- Išmokė standartinių, praktiškų dalykų, tokių kaip kaštų skaičiavimas, taupymo galimybių analizė neskriaudžiant kokybės, kompromisų. Džiaugiuosi, kad būtent su Aiste pradėjome šį projektą, nes mūsų bendravimas nesibaigia ties liemenių kūryba, kas turbūt yra didžiausias laimėjimas. O bendrai, jeigu mūsų šūkis yra „Judėk saugiai“, tai mūsų verslo filosofija prasideda ir baigiasi ties „Sky is the limit“. Tad gal vieną dieną bus ir sėkmės istorija.

Priminsime, jog šiais metais „Velomaratonas“ vyks rugpjūčio 23 dieną, sekmadienį. Renginio startas ir finišas - prie Seimo rūmų.

Profesionalai varžysis „Toyota SPORT“ (100 km), mėgėjai mins „ERGO mėgėjų“ (pasirinktinai 10, 20 arba 30 km) važiavime. Vaikai dviračiais įveiks 2,4 kilometro.

Registracija mėgėjams ir vaikams iki rugpjūčio 16 dienos - nemokama. Daugiau informacijos ir registracija svetainėje www.velomaratonas.lt.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)