Iki dešimties valandų laiko limito pabaigos buvo likusios paskutinės minutės, kai Tautvydas Barštys jaunesnys praskriejo languotą finišo vėliavą, paskelbusią „ENEOS 1000 km“ lenktynių pabaigą.

Garbę finišuoti jam patikėjo „Juta – KG Group“ komandos draugai: broliai Jonas ir Ignas Gelžiniai, pakaitomis sėdėję prie „Porsche Carrera GT3 Cup“ automobilio vairo.

Įveikdamas paskutinius posūkius T. Barštys galėjo nebeskubėti, kadangi antrą vietą užėmusią „Balpol“ komandą su „Porsche 911 GT3 Cup“ jis lenkė keturiais ratais.

Trečioji vieta bendroje įskaitoje atiteko dešimt ratų atsilikusiam belgiškam ir olandiškam „Palanga SPA hotel“ ekipos kolektyvui su BMW M3 GTR.

Kova distancijos pabaigoje ko gero būtų buvusi kur kas įnirtingesnė, jei ne ypač apmaudi artimiausių lyderių persekiotojų nesėkmė. Likus valandai iki finišo Nerijaus Dagilio pilotuojamas „Porsche“ bejėgiškai sustingo trasos krašte – komanda tiksliai neapskaičiavo kuro sunaudojimo, todėl į degalinę automobilis turėjo būti nutemptas.

Jei ne ši klaida, broliai Nerijus ir Nemunas Dagiliai bei Robertas Kupčikas veikiausiai būtų paviję lyderius, kurių dar laukė priverstinis sustojimas techninio aptarnavimo zonoje, kur turėjo pasikeisti komandos vairuotojai.

„Buvome suskaičiavę, kad atsidursime pirmoje vietoje arba bent jau važiuosime tame pačiame rate su lyderiais. Iki šiol nežinau, kas ten įvyko, vis dar nesupratome, kaip padarėme klaidą. Dėl jos nusivylimo yra, bet šiaip liūdėti neliūdime. Antra vieta – irgi gera, mes ja patenkinti“, – DELFI teigė R. Kupčikas.

Klydo ir čempionai, bet jiems tai kainavo mažiau.

„Vis dėlto važiavome ne 20 minučių. Kai pradėjo lyti, mes iš pradžių nesusiorientavome, kilo šiokia tokia netvarka ir sugaišome nemažai laiko. Praradome ratą, todėl paskui turėjome vytis varžovus. Bet savo šansais visada tikėjome. Gal tik iš šono atrodo, kad mašinos važiuoja, varikliai birbia ir viskas. Iš tiesų sąlygos nuolat keičiasi, trasa tai šlampa, tai džiūva, reikia spausti konkurentus. Važiuojame ties klaidos riba, ir, kaip matėme, jų neišvengia net žiauriai patyrę pilotai“, – sakė J. Gelžinis.

Omenyje 25-erių lenktynininkas turėjo „General Financing – Autopaslauga“ vairuotoją Sebastiaaną Bleekemoleną. Juodasis kvalifikacijos nugalėtojų „Porsche 911 GT3 Cup“ ilgą laiką diktavo savo sąlygas ir šeštadienį, bet viltis laimėti sužlugdė S. Bleekemoleno pažintis su kelio atitvarais, po kurios mechanikams teko kone pusvalandį keisti pramuštą radiatorių.

„General Financing – Autopaslauga“ komandai užleidus kelią, „Juta – KG Group“ pilotai išsiveržė į priekį, o po „Balpol“ nesėkmės mintyse jau galėjo pradėti švęsti.

Bet tuo metu automobilį vairavęs I. Gelžinis kurį laiką toliau „štampavo“ greitus ratus. Ar J. Gelžinis nesupyko ant jaunesnio brolio dėl tokios rizikos?

„Ne, nes žinojau, kad trasa gana tuščia. Jei per daug atsipalaiduosi, monotonija važiuojant lėtai gali nužudyti – tarsi vakare lėtai riedėtumei tuščiomis gatvėmis ir pradėtų migdyti“, – palygino čempionas.

Pagal titulų skaičių jis aplenkė lenktynių veteraną Vytautą Venskūną, Palangoje triumfavusį keturis kartus.

Broliai Gelžiniai nugalėtojų taure džiaugėsi ir prieš metus, kuomet laimėjo su „Liqui Moly Racing Team Lithuania“. Bet J. Gelžinį šįsyk apėmė visiškai kitoks jausmas.

„Pergalės skonis – skirtingas. Tada laimėjome netikėtai, nutraukus lenktynes, o šįkart visi kalbėjo, kad būsime kažkur tarp lyderių, lažybininkai taip pat prognozavo sėkmę. Lūkesčiai truputį slėgė, jautėme atsakomybę“, – palengvėjimo neslėpė pilotas.

Šeštadienio vakarą finišavusios 1000 km lenktynės Palangoje vyko šešioliktą kartą.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (162)