Vairo kolonėlės remontas

Bene viena dažniausiai pasitaikančių ir brangiausių problemų – vairo kolonėlės remontas, kuris yra reikalingas kai tik pradeda dingti vairo stiprintuvo skystis.

„Vairo stiprintuvo skystis dažnai pradeda bėgti pro vairo kolonėlės šonus, iš po vairo kolonėlių apsauginių gumų arba pro viršutinį vairo kolonėlės riebokšlį“, - įspėjo autoserviso „Toptis“ vadovas Artūras Mačiūnas.

Kaip vieną iš dažnesnių vairo kolonėlių gedimo požymių pašnekovas įvardino vairo kolonėlių bildesį.

„Labai dažnai automobilio vairo kolonėlėms yra reikalingas remontas, kai yra girdimas pašalinis garsas, važiuojant per duobes, ar sukinėjant vairą automobiliui stovint vietoje“, - pasakojo A. Mačiūnas.

Turbinos remontas

Automobilio turbinos remontas – vienas sudėtingiausių remonto darbų, kurio gedimą labai dažnai nulemia ir kiti variklio sistemos gedimai – tepimo ar alsuoklio sistemų.

„Viena dažniausiai pasitaikančių turbinos gedimų priežasčių yra netinkamas tepalo padavimas į turbinos tepimo sistemą, neįprasti garsai girdimi iš turbinos, padidėjusios kuro sąnaudos ar net tepalo prasisunkimas į turbinos išorę“, - tikino A. Mačiūnas.

Autoserviso vadovo teigimu, suremontavus turbiną yra būtina pašalinti visas galimas priežastis, kurios paskatino turbinos gedimą. Taip galėsite išvengti pasikartojančių automobilio turbinos remontų darbų.

Automatinės pavarų dėžės remontas

Nors automobilių, turinčių automatinę pavarų dėžę vis daugėja, tačiau vis dar ne visi vairuotojai žino, kaip reikėtų tinkamai ją prižiūrėti, norint išvengti galimų remonto darbų.

Pasak autoserviso „Toptis“ vadovo A. Mačiūno, nors automobilį su automatine pavarų dėže vairuoti kur kas paprasčiau ir patogiau, visgi tokios pavarų dėžės genda ganėtinai dažnai, o remontas reikalauja nemažai lėšų.

„Važiuojant automobiliu su automatine pavarų dėže ir norint prailginti automatinės pavarų dėžės gyvavimo laiką yra rekomenduojama kuo mažiau naudoti „kick-down“ rėžimą bei rečiau naudoti „N“ padėtį net ir trumpam sustojus, nejungti automobiliui riedant „P“ padėties“, - patirtimi dalinosi A.Mačiūnas.

Smagračio su sankaba keitimas

Smagratis yra ypač svarbi automobilio dalis, be kurios sankaba negali tinkamai funkcionuoti.
Pasak A. Mačiūno, automobiliai, kuriems sugenda smagračiai pradeda skleisti tam tikrus ausiai nemalonius garsus ar darosi vis sunkiau įjungti tam tikrą pavarą, atsiranda vibracija.

„Susidėvėjusi sankaba pradeda prasčiau dirbti, todėl atsiranda tikimybė sugadinti ir kitas automobilio detales. Tad ilgai važinėjant su praslystančia sankaba galima perkaitinti smagratį, todėl tokiu atveju automobilio lauks remontas, apimantis ne tik sankabos keitimą, bet ir smagračio keitimą“, - pasakojo autoserviso vadovas.

A. Mačiūno teigimu, nusidėvėjusi sankaba padidina degalų sąnaudas, todėl labai svarbu atpažinti gedimą ir profilaktiškai atlikti apžiūrą.

„Apie sankabos gedimą gali informuoti nepageidaujamas garsas. Tad, jeigu išgirstate čaižų garsą, perjungiant pavaras, vertėtų nedelsti ir kreiptis į autoserviso darbuotojus“, - perspėjo A.Mačiūnas.

Diržų keitimas

Automobilio diržo keitimas bei tokios paslaugos atlikimo kaina dažnai skiriasi skirtingiems automobilių modeliams, tačiau tai taip pat viena brangiausių automobilio remonto problemų.

Autoserviso „Toptis“ atstovo teigimu, paskirstymo diržo keitimas yra privalomas, jeigu jūsų automobilis yra pirktas ne naujas.

„Paskirstymo diržo keitimo laikas kiekvienam automobilio modeliui yra skirtingas. Visgi, jeigu dažnai važinėjate mieste, paskirstymo diržą rekomenduojama keisti kiek ankščiau negu numatyta, kadangi dažniau stovint miesto kamščiuose variklis dirba, o pagrindinis diržas nuolat sukasi“, - pasakojo A. Mačiūnas.

Nors paskirstymo diržo keitimas gali pasirodyti brangi ir, galbūt, net nebūtina paslauga, visgi nutrūkęs variklio paskirstymo diržas gali padaryti daug žalos jūsų automobilio varikliui.

„Dažnai įspėjame savo klientus ir į šį gedimą raginame žiūrėti atsakingai, kadangi nutrūkęs paskirstymo diržas gali ne tik sulaužyti svirteles ar sulankstyti vožtuvus, bet ir sulaužyti paskirstymo veleną, pažeisti variklio galvutę, stūmoklius“, - teigė A. Mačiūnas.

Parengė Evelina Tamulaitienė

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (63)