Besidomintys automobilių sportu neabejotinai yra girdėję „Artas racing“ komandos pavadinimą. Jau penktus metus pagrindinis šios komandos automobilis – „Lexus IS F“, komanda jau dabar lenktynėms ruošia dar vieną „Lexus“ modelį ir nuo šių metų keičia pavadinimą tapdama „Lexus TEAM LT“.

Naująją komandą sudarys nariai, važiuojantys su ja jau ne vienerius metus. Labiausiai patyręs komandos lenktynininkas – Darius Baltramiejūnas. Darius automobilių sporte – jau nuo 1995 m. 1998, 1999 m. jis tapo „Škoda taurės“ nugalėtoju, 1999 m. - Lietuvos žiedinių lenktynių čempionu, yra daugkartinis automobilių ralių prizininkas. Antrasis komandos lenktynininkas – Artūras Mrazauskas, automobilių sporte aktyviai dalyvaujantis nuo „Artas Racing“ komandos sukūrimo (2007 m.), 2014 m. kartu su komanda užėmė 3 vietą 12 valandų lenktynėse Hungaroring trasoje. Dainius Kablys – trečiasis narys, prie komandos prisijungęs 2011 m. Dainius, be jau minėtų komandinių „Artas Racing“ pasiekimų, aktyviai dalyvauja „Fast Lap“ renginiuose, kuriuose yra iškovojęs ne vieną prizinę vietą.

„Esame pasiruošę savo žiniomis, kontaktais prisidėti prie dar geresnio komandos automobilių paruošimo. Šiuo metu jų vairuojamas automobilis „Lexus IS F“ – praktiškai standartinis, sieksime padaryti jį konkurencingesnį – tai, neabejojame, dar daugiau padės išnaudoti visos komandos potencialą. „Lexus TEAM LT“ – komanda, apie kurią dar daug išgirsite“, – sako „Lexus Vilnius“ atstovybės vadovas Edmundas Povilauskas.

Istorija ir ateitis 1000-je kilometrų

Šios 1000 km varžybos Palangoje šiems lenktynininkams su „Lexus IS F“ modeliu bus jau penktosios. 2011 m., tuo metu debiuotuojanti jų komanda, užėmė 4-tą vietą (2 kl.) bendroje įskaitoje, 2012 m. – 3-ią vietą (2 kl.), 2013 m. – 9 - tą vietą (3 kl.) (dėl netinkamų kaladėlių sudegė stabdžiai, juos keičiant sugaišta daug laiko), 2014 m. tapo 5- ti bendroje įskaitoje (3 kl.). Iš visų dalyvavusių šiose lenktynėse tik labai maža dalis komandų gali pasidžiaugti tuo, kad ne vienus metus iš eilės baigia lenktynes pirmame penketuke, bendroje įskaitoje (komandos keturių metų rezultato vidurkis - 5,25 „vietos“).

„1000 km lenktynės vyksta trumpiausiai 8 valandas. Čia svarbiausia neprarasti koncentracijos, nes trasa pilna automobilių, daug lenkimų, dar daugiau stabdymų. Kiekviename rate tenka lenkti priešininkų automobilius, tai norisi atlikti kuo greičiau, kuo taisyklingiau, o praleisti, žinoma, niekas nenori… Todėl visas šių varžybų laikas – tai be galo daug įtampos ir adrenalino”, – apie lenktynes pasakoja A. Mrazauskas.

Pasak D. Baltramiejūno, šiose varžybose sudėtingiausia laukti. „Sunkiausi momentai varžybose, kai nebegali važiuoti, sėdi mašinoje ir lauki… lauki kol pašalins gedimą, ar išspręs netinkamą situaciją. Ta nežinios būsena ir negalėjimas nieko pakeisti veda iš proto”, – dalinasi prisiminimais jis.

Tačiau šiemet komanda į varžybas važiuoja ne tik su nauju pavadinimu, bet ir su dideliu užsidegimu bei pasitikėjimu, kuris atsiranda su patirtimi dalyvaujant įvairiose varžybose, bei begale valandų praleistų treniruotėse. „Šiose lenktynėse svarbiausia geru tempu ir be gedimų pasiekti finišą. Mes rūpinsimės tempu, o mūsų „Lexus“, tikime, jog kaip ir prieš tai visus keturis metus važiuos patikimai ir be jokių gedimų” , – apie lūkesčius pasakojo A. Mrazauskas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją