Vaikinas papasakojo, kad apie 1 val. nakties jis gavo net tris žinutes iš bendrovės „Teo“, kuriose siūloma už tam tikrą mokestį naudotis bevieliu internetu. „Džiaugiamės, kad išbandei „Teo Wi-fi“. Tavo bandymo laikotarpis jai baigėsi, bet gali užsisakyti šią paslaugą (...)“, – buvo rašoma naktį gautuose pranešimuose.

Skaitytoją labiausiai įsiutino, kai vėl užmigus, 3.35 val. į telefoną 10-15 sekundžių intervalu pradėjo plūsti dar 22 vienodo turinio žinutės.

Vaikinas sako, kad numerį, iš kurio buvo siunčiamos žinutės, užblokavo, nes kitaip dėl nuolat vibruojančio telefono būtų negalėjęs užmigti. Jis spėjo, kad žinutes gavo todėl, kad birželio pabaigoje naudojosi bevieliu internetu, tačiau piktinosi, kam reikėję informacinius pranešimus siųsti naktį.

DELFI kreipėsi į „Teo“ atstovą spaudai Audrių Stasiulaitį, kuris patvirtino, kad kai kurie telefonų naudotojai naktį iš tiesų gavo ne vieną „Teo“ trumpąją žinutę.

„Dėkojame klientams už pastabas ir pranešimus apie techninį gedimą. Šiąnakt daliai klientų, kurie buvo užsisakę Teo Wi-Fi paslaugos išbandymą, buvo išsiųsti SMS pranešimai apie nemokamos laikotarpio pabaigą.

Dėl sisteminės klaidos, kurią ištaisėme, kai kurie klientai automatiškai gavo daugiau to paties turinio SMS pranešimų. Atsiprašome už sukeltus nepatogumus“, – sakė A. Stasiulaitis.
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (49)