D. Matijošaitis ir A. Jasionauskas pernai lenktyniavo kartu su Belgijos sportininku Benoitu Dupontu, tačiau šiemet jis negali dalyvauti lenktynėse Palangoje.

Praėjusiais metais komanda kvalifikacijoje užėmė penktą vietą ir taip pat ketino kovoti dėl pergalės. Deja, jau pirmą lenktynių valandą prarado daug laiko dėl stabdžių gedimo.

„Stebuklas, kad niekur neįsirėžiau. Stabdžiai dingo palyginus saugioje vietoje, tai tiesiog pravažiavau tiesiai, apsisukau ir grįžau į trasą. Mechanikams teko taisyti perkaitusią stabdžių sistemą, todėl sugaišome nemažai laiko“, – pasakoja tuo metu automobilį vairavęs D. Matijošaitis. Vėliau komanda vijosi lyderius, bet juos sustabdė nedidelė avarija.

Šiemet vietoj B. Duponto prie dviejų lietuvių prisijungė tituluotas S. Juodviršis. Be to, lietuviai vairuos modernesnį automobilį ir tikisi kovoti tik dėl aukščiausios pozicijos.

Puiki repeticija įvyko šių metų pavasarį – gegužės mėnesį Estijos Pernu lenktynių trasoje ši trijulė su A. Jasionausko BMW M3 automobiliu laimėjo keturių valandų lenktynes.

„ENEOS 1000 km“ lenktynėse S. Juodviršis, A. Jasionauskas ir D. Matijošaitis vairuos BMW M4 „Silhouette“ automobilį. Iš esmės tai prototipas – ant vamzdinio rėmo iš kompozitinių medžiagų surinktas kėbulas.

Tokio tipo automobiliai gali būti „įvelkami“ į bet kokios išvaizdos kėbulą. Beniliukso šalyse „Supercar Challenge“ lenktynėse dalyvauja techniškai vienodi „Kia“, Jaguar“, BMW ir kitų markų prototipai.

Jie lenktyniauja jau beveik dešimt metų. Tai apie 1100 kg sveriantys automobiliai. „Hoptrans – Club Port by JR Motorsport“ komandos naudojamas prototipas turi BMW variklį, kurio galia siekia apie 450 AG. Šiame automobilyje sumontuota sekvencinė pavarų dėžė, sportinė ABS sistema, jis paruoštas pagal naujausius „Supercar Challenge“ lenktynių reikalavimus ir dalyvauja daugelyje ilgų distancijų varžybų visoje Europoje.

Šis konkretus prototipas yra paruoštas „Solution F“ įmonėje, o jį prižiūri ir tobulina „JR Motorsport“ komanda iš Olandijos, kuri šioms lenktynėms atveža du automobilius.

„JR Motorsport“ specializuojasi BMW markės variklių ruošimui lenktynėms. Šios komandos savininkas Joostas Ursemas yra puikus variklių specialistas, o jo paruošti varikliai naudojami komandų visoje Europoje. Lietuvoje taip pat nemažai lenktynininkų naudoja šios Olandijos komandos ruoštus agregatus.

A. Jasionauskas praėjusiais metais pateikė netikėtą siurprizą – jis buvo greičiausias komandoje. 28 metų sportininkas jau aštuntą sezoną dalyvaus „ENEOS 1000 km“ lenktynėse. Jis yra daugkartinis įvairių žiedinių lenktynių nugalėtojas ir prizininkas, tačiau per tuos aštuonerius savo, kaip lenktynininko, karjeros metus „ENEOS 1000 km“ lenktynių jam laimėti dar nepavyko. Pernai jis liko trečias. Galbūt šiais metais pavyks nugalėti?

23-jų S. Juodviršis yra jauniausias, tačiau neabejotinai tituluočiausias komandos lenktynininkas. Ramus, tačiau labai greitas sportininkas savo didžiausias pergales pasiekė kartingo sporte. Du kartus Europos čempionas, pasaulio „Rotax Max“ taurės laimėtojas – šios pergalės kalba pačios už save.

Simas du kartus yra laimėjęs atidarymo super sprinto lenktynes Palangoje, tačiau jam taip pat dar nepavyko nei karto laimėti „ENEOS 1000 km“ lenktynių. Aukščiausią vietą šiose lenktynėse S. Juodviršis pasiekė pernai – bendroje įskaitoje liko ketvirtas.

Trečiasis komandos narys – 30-metis D. Matijošaitis – žiedinėse lenktynėse jau devintą sezoną. Šių metų „ENEOS 1000 km“ lenktynės jam bus aštuntos. Tačiau Dainiui irgi dar nėra pavykę laimėti šių lenktynių Palangoje.

Dainius šiemet pradėjo intensyviai lenktyniauti ilgų distancijų lenktynėse Europoje. Jis dalyvauja Europos „Le Mans“ serijos čempionate. Šiemet jo atstovaujamai komandai puikiai pavyko lenktynės Italijos Monzos trasoje. Italijos etape D. Matijošaitis užėmė antrą vietą LMP3 kategorijoje. Tai turbūt kol kas didžiausias šio lenktynininko tarptautinis pasiekimas žiedinėse lenktynėse.

Šių metų „ENEOS 1000 km“ lenktynėse „Hoptrans – Club Port by JR Motorsport“ komandos tikslas yra tik vienas – pergalė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)