Pasitikėjau pardavėju, atrodė sąžiningas žmogus. Tik per savo kvailumą nepažiūrėjau, kas parašyta dokumentuose, kai juos gavau. Įsigijau BMW 316i 85kw. Per pirmą savaitę išlindo tokie defektai kaip įskilęs priekinis stiklas ties veidrodėliu toje vietoje, kur stiklo patamsinimas. Su tokiu defektu neturėjo net praleisti tech. apžiūra, beje, pats pardavėjas joje ir buvo, tai, matyt, į kišenę darbininkams pamokėjo. Stiklą jau pasikeičiau – kainavo 80 eurų.

Na, dabar aiškėja, kad ir variklio galva gali būti kiaura, nes dingsta antifrizas (remontas – 200 eurų). Žodžiu, nusipirkau visiškai ne tą automobilį, kuris buvo skelbime, tik į skelbimą nuotraukos įdėtos būtent to automobilio, kurį dabar vairuoju.

Ai, beje, buvo pasakyta kad automobilyje yra BRC dujų įranga. Čia jau pats pardavėjas apsigavo, nes dujų įranga – „Prince“, mano manymu, geresnė ir brangesnė. Taip pat, kaip jau vėliau sužinojau, tie pardavėjai („pirikupai“) dar mėgsta atsivežę automobilius dar ir katalizatorius išpjauti, už juos nemažai duoda, mat ten aukso dulkiu yra. Tai dar tų „pirikupų“ dėka labiau ir gamtą teršiam. Katalizatoriaus irgi pasigedau.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Esate patyrę ką nors panašaus? Norite pasidalinti savo patirtimi? Savo mintimis galite dalintis el. paštu pilieciai@delfi.lt su prierašu „Automobilis“ arba žemiau. Įdomiausius pasakojimus ar patirtis publikuosime.