Ši kompanija anksčiau važiavo kituose ekipažuose su profesionaliais lenktynininkais. Šiais metais jie pasisėmę patirties, susibūrė į vieną komandą. Jai vadovaus ralio šturmanas Aleksandras Dainys.

Į savo būrį jie prisikvietė vieną žinomą lenktynininkę iš Australijos Molly Taylor. Ji nėra žiedinių lenktynių specialistė, tačiau patyrusi ralio trasų asė.

Nors Molly Tailor yra tik 27 metai, ji lenktyniauja jau 9 metus, kaip profesionali ralio lenktynininkė dalyvavo pasaulio ralio čempionate, o pernai „Junior WRC“ įskaitoje pasaulio čempionate užėmė puikią šeštą vietą. 2013 metais FIA rengtoje Europos ralio čempionato moterų įskaitoje pelnė pirmą vietą.

Kita šios komandos lenktynininkė, vos 23 metų Aistė Antanaitytė antrą sezoną ketina lenktyniauti „ENEOS 1000 km“ lenktynėse. Pernai ji tuo pačiu automobiliu užėmė 7 vietą A3000+ klasėje.

Mantas Matukaitis taip pat nėra žiedinių lenktynių senbuvis. Jis trečią kartą dalyvaus „ENEOS 1000 km“ lenktynėse. Kol kas geriausias jo pasiekimas – pernai šiose lenktynėse iškovota antra vieta X1 klasėje.

Tadas Aganauskas yra dar mažiau patyręs – jam tai bus tik antrosios „ENEOS 1000 km“ lenktynės. Pernai jis kartu su Mantu debiutavo lenktynėse ir iškovojo antrąją vietą X1 klasėje.

Komandos vadovas Aleksandras Dainys sako, kad sunkiausias yra paskutinysis mėnuo, likęs iki varžybų starto, kai prasideda intensyviausias pasiruošimas lenktynėms. Tada išryškėja visi trūkumai, kuriais nebuvo pasirūpinta iš anksto.

Lenktynių savaitgalio metu sunkiausia, anot A. Dainio, yra pirmoji diena, kai reikia įveikti administracinės ir techninės komisijų barjerą, įkurti komandos bazę ir pan.

Anot „Dynami:t Energy“ komandos vadovo, išankstinis planavimas lemia tik 20 procentų komandos darbo.

„Galima suplanuoti nebent pirmuosius sportininkų pasikeitimus ar paskaičiuoti degalų sąnaudas, bet ne daugiau. Toliau dažniausiai viskas vyksta atvirkščiai, negu buvo suplanuota, nes kaip sakoma, žmogus planuoja, o Dievas juokiasi,“ – apie komandos vadovo darbo subtilybes pasakoja A. Dainys.

Komanda ruošiasi lenktynėms nuo sausio, kaip sako vadovas, „ant popieriaus“. Nuo kovo kiekvienas sportininkas treniruojasi individualiai, stengiasi dalyvauti kuo daugiau varžybų su sava technika, o nuo gegužės komanda jau sėda į „ENEOS 1000 km“ lenktynėse naudojamą techniką.

„Paskutinė, didžioji treniruotė, kaip taisyklė, vyksta likus savaitei iki lenktynių. Jos metu pašalinami visi likę trūkumai ar neaiškumai arba, blogesniu atveju, jų tenka šalinti žymiai daugiau,“ – juokiasi A. Dainys.