Per 24 val. trukusias lenktynes, kurias stebėjo 263,5 tūkst. žiūrovų, Nico Hulkenbergo (Vokietija), Nicko Tandy (Didžioji Britanija) ir Earlo Bamberio (Naujoji Zelandija) trijulė įveikė 395 ratus ir finišo liniją kirto pirmoje vietoje.

Nuo nugalėtojų vienu ratu atsilikusi kita „Porsche“ trijulė, Timo Bernhardas, Brendonas Hartley‘is ir Markas Webberis, finišavo antroje vietoje. Pastarasis ekipažas daug laiko prarado devintąją lenktynių valandą, kuomet turėjo atlikti 1 minutės „stop/go“ baudą už tai, kad aplenkė vieną iš varžovų mojuojant geltonomis vėliavomis. „Porsche“ trijulė buvo nusiritusi į ketvirtą vietą, tačiau vėliau pakilo į antrąją, kai su problemomis susidūrė du „Audi“ komandos ekipažai.

Nugalėtojų titulą gynusi „Audi“ trijulė, Marco Fassleris, Benoit Treluyer ir Andre Lottereris, šį kartą tenkinosi trečia vieta.

A. Lottereriui į priekį pavyko įsiveržti antrąją lenktynių valandą. Tačiau po valandos jam teko atlikti neplanuotą sustojimą, kuomet prakiuro padanga. Po šiandien ryte kilusių problemų, „Audi“ trijulė nebeturėjo daug vilčių iškovoti pergalės garsiosiose lenktynėse.

Rimčiau „Porsche“ ir „Audi“ komandoms šiemet pasipriešinti negalinti „Toyota“ šį kartą turėjo tenkintis tik šešta ir aštunta pozicijomis.

Daug prasčiau sekėsi į Le Maną po ilgos pertraukos sugrįžusiai „Nissan“ ekipai. Dėl įvairių gedimų ir kitų problemų 22 numeriu pažymėtas japonų bolidas finišo liniją kirto tik 40-oje vietoje, nuo nugalėtojų atsilikęs 150 ratų.

Šiemet 24 valanadas trukusiose lenktynėse LPM1 klasėje buvo pademonstruotas stebėtinas technikos patikimumas. Tik tu bolidai iš keturiolikos nepasiekė varžybų finišo.