Moteriško apatinio trikotažo prekės ženklo reklaminė kampanija ragina visas moteris didžiuotis savo išvaizda, nepaisant galimo antsvorio – taip gimė kampanija „Aš nesu angelas“ (angl. „I'm no Angel“.
Apatinio trikotažo prekės ženklas „Lane Bryant“ įtikinamai įrodo, kad kiekviena moteris, nepriklausomai nuo jos kūno formų ir drabužių dydžio, yra graži ir seksuali, ir ragina visas pasaulio moteris laikytis šios filosofijos ir publikuoti socialiuose tinkluose savo nuotraukas su saitažodžiu #IMNOANGEL.
Be reklaminės kampanijos žurnaluose didelių dydžių modelių fotografijos prieinamos prekės ženklo interneto svetainėje. Kompanija ragina moteris drąsiai publikuoti savo atvaizdus.

„Svarbiausia – suprasti savo pačios grožį ir deramai jį įvertinti. Nepaisant visų pasaulio mastu priimtinų standartų. Mes galime būti neatsispiriamai žavios nepaisant svorio, ūgio, strijų, celiulito, randų ir kitų vizualinių defektų! Damos, prisiminkite tai ir didžiuokitės savimi“, – ragina apatinio trikotažo gamintojas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (996)