„Žinau, kad Martynas turi gerą komandą ir lenktynėse važiuos daug užsieniečių. Labai gaila, kad šiandien LASF negali daug kuo padėti ralio organizatoriams,“ – skėsčioja rankomis R. Austinskas, pabrėždamas, kad visgi ralio komitetas daug prisideda patarimais ir visokeriopa pagalba. Deja, finansiškai LASF nėra pajėgus padėti organizatoriams.

Martynas Samsonas ir jo komanda pirmą kartą organizuoja Lietuvos ralio čempionato etapą ir su daugeliu dalykų susiduria pirmą kartą. Tačiau jie užtikrinti, kad viskas pavyks.

Romas Austinskas
Tuo tarpu kalbėdamas apie lietuviško ralio ateitį Romas Austinskas nusiteikęs skeptiškai.

„Dabartiniai ralyje dominuojantys „Mitsubishi“ yra komfortiški ir dideli automobiliai, bet mums jau laikas žiūrėti į ateitį, persėsti į mažesnes mašinas, su kuriomis lenktyniauja sportininkai pasaulio raliuose – į „Ford“ ar į „Peugeot“,“ – sako R. Austinskas.

Lietuviai, anot LASF prezidento, paprastai renkasi greičiausius automobilius, bet jau laikas pažvelgti į mažesnes mašinas. Anot R. Austinsko, bet kokiu atveju tai yra autosporto ateitis, o tarptautinė „Mitsubishi“ automobilių homologacija jau baigiasi.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)