Sekmadienio renginys prasidėjo ilgųjų nuotolių lenktynėmis. Starto tiesiojoje šį kartą buvo galima išvysti 18 ekipažų, tačiau tik trumpam – techniniai nesklandumai iškart pakoregavo „BY Racing“ ir Alfaklubas Racing“ komandos planus bei strategijas. Po truputį lenktynėms įsibėgėjant, dalyvių vis mažėjo: su stipriais variklio gedimais susidūrė ir „Automanų“ komanda. Pagrindinė kova vyko sąrašo viršuje, kur dėl pirmos vietos tiek bendroje įskaitoje, tiek savo klasėje kovojo „Bauer Racing“, „Rotoma Racing“. Trečioje vietoje saugia persvara nuo konkurentų važiavo „Kaukas“, lenktynėse dalyvaujantys dyzelinu varomu „Volkswagen Golf“ automobiliu.

Lenktynių eigą pakeitė incidentas, įvykęs tarp „Domus Lumina“ BMW ir „Blue Ghost Racing Team“. Stipriai apgadinti automobiliai neleido dalyviams važiuoti taip, kaip norėjosi, bet „Domus Lumina“ komandai finišą pasiekti pavyko užlipant ant antrojo pakylos laiptelio A3000 klasėje. Tuo tarpu po įnirtingos kovos visų lenktynių metu absoliučioje įskaitoje ir savo klasėje vienvaldžiai buvo „Rotoma Racing“ komanda. Robertas Graudinis, likus vos porai ratų iki finišo aplenkė „Bauer Racing“ komandos BMW ir įgavo 33,7 sekundės skirtumą. Žinant, kad vidutinis trasos įveikimo laikas – 1:26 minutės, tai – stipri persvara riedant į finišą. Tiesa, „Bauer Racing“ BMW M3 pateko į incidentą su „Kaukas“ komandos „VW Golf“, prisidėjusį prie kiek kitokio finišo, nei tikėjosi komanda. Bet tuo ilgųjų nuotolių lenktynės ir žavi: čia visada daug vietos strategijai.

Po ilgųjų nuotolių kovų trasoje, žiūrovai galėjo išvysi dar trijų serijų lenktynes. KUMHO Challange lenktynių, kuriose dalyvavo tik kaimynai latviai, triumfavo Janis Vanks, Gatis Drevins ir Garijs Rozkains. Po šių lenktynių trasoje buvo galima išvysti kone debesį žiedinių lenktynių pirmenybių dalyvių: abiejų važiavimų metu buvo sujungtos visos klasės, išskyrus Open. Pirmosios lenktynės įvyko ganėtinai saugiai, o antrųjų važiavimų metu lenktynės buvo stabdomos ir pradedamos iš naujo net du kartus: po starto tiesiosios pirmasis posūkis abu kartus dalyviams pasirodė tiesiog per siauras. Galiausiai, dalyviai, startavę paskui saugos automobilį, po trijų ratų sėkmingai galėjo spustelti ir akseleratoriaus pedalą. Galingiausiųjų, Open klasėje, triumfavo Arminas Kundrotavičius, vairavęs visiškai baltą BMW M3, Ernesta Globytė ir jos išskirtinis „Ginetta GT50“ automobilis bei Andrius Jasionauskas, iš toli atpažįstamu „BRUM BRUM Sport“ BMW M3. Visi šie dalyviai pateko į inirtingą ir tikrai įdomią kovą.

„Baltic Open“ serijos lenktynių metu vyko įnirtinga kova. Tiesa, joje nedalyvavo iškart pirmąją vietą užsitikrinęs ir nenuginčijamą persvarą įgijęs Dainius Matijošaitis su išvaizdą pakeitusiu „Renault Megane“. Mėginęs jį vytis, Martynas Griška kiek perspaudė: jo geltonasis „Lotus“ automobilis užsidegė, tiesa, jau po to, kai jį aplenkė A. Jasionauskas. Iškart už jo vyko įnirtinga kova tarp E. Globytės ir Ramūno Čapkausko: be kvalifikacinių važiavimų eilės gale startavęs R. Čapkauskas su baltuoju kiek senesniu BMW M3 sugebėjo aplenkti visus dalyvius, bet E. Globytė pasirodė neįveikiama. Saugiu atstumu nuolat važiuojanti mergina neužleido savo pozicijos ant podiumo.

Taigi, lenktynių, intrigų, bei gražių akimirkų savaitgalį netrūko. Kitas etapas, turėjęs įvykti jau atsinaujinusioje Rygos „Bikernieki“ trasoje bus keliamas į Estijos „Auto24 Ring“ trasą: trasos atnaujinimo darbai užsitęsė kiek ilgiau, nei buvo tikėtasi. Kitas etapas turėjo įvykti liepos pirmąjį savaitgalį.

Inga Juškevičiūtė

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją