„Nesiskaito“ su mumis. Šis darbas tarsi psichologo – kiek žmonių pasakojasi savo gyvenimus, kaip viskas kainuoja ne jų kišenėms, kokie jie nepatenkinti kainomis, prekėmis, gyvenimu Lietuvoje... Mėto prekes negražiai, tarsi mes būtume ne žmonės. Ir vis tiek reikia kiekvienam šypsotis, nes, neduok Dieve, dar kuriam ne taip nusišypsosi.

Ne vienas nesusimąsto, kad mes taip pat esame žmonės, ne robotai, o reikalaujama iš mūsų, tarsi būtume jais. Kartais daugumai stovint eilėje reiktų susimąstyti – tai irgi darbas, mes žmonės kaip ir visi, dirbantys bet kurį kitą darbą. Jei tai prekybos centras, o dirba kelios pardavėjos, vėl liekame kaltos mes. Nė vienas nesusimąsto, kad ne mes čia nesėdime kasoje, o tiesiog nėra daugiau kasininkių.

Žmonės, visada viskuo nepatenkinti, verčiau susimąstytų, kas iš tikro yra žmogiškumas ir pagarba vienas kitam. Juk ne tik jūs reikalaujate iš darbuotojo, bet darbdaviai taip pat reikalauja – mandagumo, gero aptarnavimo ir t.t. Juk nepulsime svaidyti prekių vien dėl to, kad kažkas kažkur skuba. Tad iš širdies linkiu žmonėms, dirbantiems šį darbą, didžiulės ištvermės ir kantrybės. O pirkėjams – susimąstyti, kas yra žmogiškumas ir pagarba vienas kitam. Geros dienos!

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Norite pasidalinti savo mintimis? Esate dirbę aptarnavimo sferoje? Papasakokite kaip sekėsi! Rašykite žemiau arba el.paštu pilieciai@delfi.lt: