Kaip rašo naujienų portalas vž.lt, naujienų agentūra tokį sprendimą priėmė atsižvelgdama į pasaulinę praktiką. Anot BNS vadovės, agentūra taps prieinamesnė daugiau vartotojų, o tai sudarys sąlygas stiprinti prekės ženklą.

„Būsime viduriuke: tarp naujienų agentūros ir portalo, tačiau ne viską skelbsime nemokamai. Neplanuojame gyventi iš reklamos pardavimų, tai ne mūsų verslo modelis. Žinoma, tikimės sulaukti daugiau skaitytojų, tačiau mūsų mūsų pagrindinis tikslas – prekės ženklo stiprinimas, jo žinomumo didinimas“, – portalui vž.lt sakė BNS vadovė J. Eivaitė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)