Anot J.Farley’aus, prestižinės markės jau įsiveržė į visus pagrindinius rinkos segmentus, o kuklių ekonominių markių kiekis taip pat didėja, tad masinėms markėms lieka vis mažiau vietos. Vadovas pastebėjo, kad dabar pirkėjas renkasi tarp pačių įvairiausių markių, tad „Ford Focus“ rinkos viršuje konkuruoja su 1 serijos BMW, rinkos viduryje varžosi su „Opel Astra“, o rinkos apačioje tenka susigrumti su „Dacia Duster“.

Dideli prestižiniai modeliai, pavyzdžiui, „Audi A6“, 5 serijos BMW ar E klasės „Mercedes-Benz“, prieš kurį laiką sunaikino didelių masinių automobilių segmentą, o dabar panašus likimas laukia ir vidutinių automobilių klasės, kur „Audi A4“, 3 serijos BMW ir C klasės „Mercedes-Benz“ negailestingai šluoja masinių markių konkurentus. Šiai trijulei kol kas priešintis pajėgia tik „Volkswagen Passat“, „Opel Insignia“ ir „Ford Mondeo“, tuo tarpu „Honda“ jau pranešė apie „Accord“ pasitraukimą iš šio segmento.

J.Farley’us atkreipė dėmesį, kad su prestižinėmis markėmis „Ford“ sunkiai sekasi konkuruoti netgi kainų srityje. Dėl didesnės liekamosios vertės „Audi“, BMW ir „Mercedes-Benz“ gali pateikti patrauklius išperkamosios nuomos pasiūlymus ir dažnai jų mėnesinės įmokos dydis būna toks pat ar netgi mažesnis nei „Ford“. Kadangi nemaža dalis pirkėjų lyginą ne bendrą kainą, o būtent mėnesinę įmoką, masinės markės atsiduria nepavydėtinoje padėtyje.

Vis dėlto „Ford“ neketina nusileisti ir planuoja smūgiuoti atgal: iš Amerikos atgabentas „Ford Edge“ turėtų varžytis su dideliais prestižiniais visureigiais, naujasis „Mustang“ vilios sportinių kupė pirkėjus, o „Focus RS“ turėtų būti ne prastesnis už prestižinius savo varžovus. Be to, šiemet „Ford“ pasiūlys ir ištaigingą „Vignale“ komplektaciją. Iš pradžių ji bus galima tik „Mondeo“ modeliui, o vėliau siūloma ir naujojo „S-Max“ pirkėjams. Taip „Ford“ ketina įžengti į prestižinių markių teritoriją.