Su sunkokai besisukiojančiu vežimu ir vaiku ant rankų laviruoju prie iš tolo šviečiančios kasos. Ir ką gi... Mane pasitinka užrašas „Prašome prieiti prie kitos kasos“. Apsidairau, dirba kasos iš abiejų pusių. Tik jose eilės ir, žinoma, jokios pirmenybės. Ką gi, atsistoju į eilę. Iš pradžių dar sekasi užkalbėti dantį ir sudominti šalia kalbančiu televizorium, saldainių pakuotėmis, bet galiausiai vaikutis praranda kantrybę, ima rėkti.

Prieš mane – dar du žmonės su nemažai prekių. Kažkas pagūžčioja pečiais, gal reikėjo užleisti, bet juk prekės jau sudėtos... Taip praleidžiu 5-8 min., kurios virsta visa amžinybe (tikiu, ne tik man, bet ir aplinkiniams) su verkiančiu vaiku ant rankų.

Pasiteirauju pardavėjos, ar čia aš tokia nelaimėlė, vis nepataikanti, kai šios specializuotos kasos dirba? Pasirodo, jos turi darbo valandas... Tai kam įrengti tokias kasas, jei jos daugiau nedirba negu dirba? Galbūt joms nedirbant kitose kasose vertėtų taikyti pirmenybę „ekstra“ atvejais?“

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI komentaro pasiteiravo „Maxima Lt“  Komunikacijos vadovės Renatos Saulytės:

„Įrengę tėvelių su mažyliais kasas sulaukiame prieštaringų nuomonių: vieni klientai supranta, kad apsipirkti su mažyliais gali tapti iššūkiu, kiti gi, priešingai,  piktinasi, kad šis pirkėjų segmentas išskiriamas iš kitų ir jiems suteikiamos ypatingos teisės.

Siekiant patenkinti tiek tėvelių su mažamečiais vaikais, tiek ir kitų klientų lūkesčius, buvo nuspręsta, kad „Tėvelių su mažyliai kasose“ tėveliai su mažamečiais vaikais bei besilaukiančios mamos aptarnaujamos prioritetine tvarka, tačiau šiose kasose atsiskaityti už pirkinius gali ir kiti mūsų klientai. Šios kasos, kaip ir bet kurios kitos mūsų parduotuvėse įrengtos kasos veikia  priklausomai nuo klientų srauto, bet ne nuo to,  ar parduotuvėje yra klientų su mažamečiais vaikais. Atsižvelgus į klientų srautą būna, kad parduotuvėje dirba tik dalis kasų, tuo tarpu piko metu, siekiant kad mūsų klientai atsiskaitytų greitai ir patogiai, stengiamės užtikrinti, kad veiktų maksimalus kasų skaičius

Išties nemalonu, kad klientė apsipirkti užsuko būtent tuomet, kai tėvelių su mažyliais kasa neveikė ir apsipirkimas su mažyliu apsunko. Šiuo atveju galime tik apgailestauti ir viltis, kad panaši situacija nebepasikartos.

Kalbant apie įprastas mūsų kasas, jose klientai aptarnaujami įprasta tvarka ir jau nuo pačių  klientų supratingumo priklauso, ar besilaukiančios mamos ar tėveliai su mažyliais bus užleidžiami ir aptarnaujami prioritetine tvarka. To daryti klientams niekas nedraudžia, o mūsų kasininkės pardavėjos neretai pačios paprašo klientų užleisti į priekį tėvelius su mažyliais net jei  šie atsiskaityti už pirkinius renkasi ne specializuotas kasas.“