Lenktynių trasoje ištisą dieną burzgianti sunkioji technika vykdo objekto infrastruktūros priežiūros bei atnaujinimo darbus. Vienas pagrindinių darbų – tai trasos saugumo didinimui skirtų stabdymo zonų įrengimas bei atnaujinimas. Trasa projektuota, kai mūsų keliais važinėjo kur kas lėtesni automobiliai, todėl pavojingiausiose trasos vietose yra pilama specialios frakcijos skalda, kuri lenktynininkams, išlėkusiems iš trasos, padės greičiau sustoti. Taip pat yra statomos, rišamos bei dažomos padangos, kurios yra reikalingos sušvelninti transporto priemonių smūgius į metalinius atitvarus. Taip gerinamas bendras trasos saugumas.

Taip pat šiuo metu lenktynių trasoje yra atliekami trasos linijų ženklinimo darbai. Senas starto šviesoforas keičiamas nauju, moderniu, bet kokiomis oro sąlygomis ryškiai matomu LED diodų šviesoforu. Atnaujinamas, sutvirtinamas šviesoforo stovas, atnaujinami reklaminiai stendai, kurių poreikis, dėl padidėjusio susidomėjimo reklamuotis trasoje, auga.

Už mėnesio trasoje išdygs ir nauji, visus Lietuvos automobilių sporto federacijos reikalavimus atitinkantys teisėjų bokšteliai. Pastarieji iki šiol keldavo nemažai rūpesčių dėl savo kokybės. Bus įrengtos ir lentelės prieš posūkius, kurios informuos lenktynių dalyvius apie atstumą, likusį iki posūkio.

Kaip teigia VšĮ „Nemuno žiedas“ direktorius Arūnas Samochinas, pasiruošimas naujam sezonui vyksta sklandžiai, šiuo metu vykdomi visi numatyti darbai, kurie ateinančią savaitę turėtų būti baigti. Jis nurodo, kad tai yra tik nedidelė dalis iš numatytų darbų sąrašo, tačiau šiuo metu finansinės galimybės leidžia vykdyti tik prioritetinių darbų sąraše esančius darbus.

„Šiuo metu vyksta aktyvus bendradarbiavimas su Lietuvos automobilių sporto federacija, siekiant bendro tikslo, kad šiais metais Kačerginės „Nemuno žiede“ galėtų vykti kuo daugiau tiek profesionalų, tiek mėgėjų čempionatų. Šiam tikslui pasiekti reikia gauti LASF licenciją, kuri yra suteikiama tik tuo atveju, jei trasa atitinka saugumo reikalavimus. Svarbu paminėti tai, kad federacija profesionaliai žiūri į esamą situaciją ir vertina atliekamus darbus objektyviai – nors trasa yra pastatyta dar 1961 metais ir dalis trasos nuo tų metų taip ir nėra mačiusi naujo asfalto – šiai dienai tai vienintelė mūsų šalyje esanti lenktynių trasa, kuri yra pritaikyta automobilių bei motociklų sportui. Susitikimuose tiek su naujuoju LASF prezidentu Romu Austinsku, tiek su visu LASF žiedo komitetu buvo aptartos visos galimybės siekti bendro tikslo - sklandaus bendradarbiavimo tarp „Nemuno žiedo“ ir LASF, kad trasoje būtų galima vykdyti kuo daugiau varžybų“, – rašoma „Nemuno žiedo“ atstovų išplatintame pranešime.

Artimiausios didžiausios lenktynės „Nemuno žiede“ – populiariosios lenktynių serijos „Fast Lap“ pirmosios lenktynės. Trasoje geriausius Lietuvos bolidus bus galima išvysti gegužės 15-16 dienomis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją