Pasakodamas apie būsimųjų varžybų formatą neoficialus Baltarusijos ralio ambasadorius mūsų šalyje ralio pilotas Ričardas Baubinas pastebėjo, kad šįkart ralis vyks dvi dienas. Per jas sportininkams teks įveikti 320 kilometrų distanciją ir 12 greičio ruožų, kurių bendras ilgis 91 km. T. y. „greitų“ kilometrų ir pervažiavimų iš vieno greičio ruožo į kitą santykis čia pakankamai geras.

Pirmąją varžybų dieną numatyti du neilgi (3 ir 4,1 km) visiškai nauji greičio ruožai, kuriuos teks važiuoti po du kartus. Tą patį ralio meistrai darys ir antrąją dieną, kai po du kartus įveiks keturis, kur kas ilgesnius, greičio ruožus. Pusės į ralio „meniu“ įtrauktų kelių bent jau Lietuvos sportininkai niekada nėra matę. Didžioji dalis greičio ruožų eis itin vingiuotais keliais, neaštriom kalvom raižytoje vietovėje, ant pakankamai tvirto žvyro. R. Baubino teigimu, čia puiki terpė savo talentą atskleisti techniškiems pilotams.

„Mūsiškių šiame ralyje bus 7 arba 8 ekipažai – kol kas neaišku, ar spės visas problemas išspręsti Vilmantas Pupius. Be to, iš Lietuvos keliaus kone pusšimtis žmonių – mechanikų, teisėjų ir sirgalių. Vien sporto fotografų bus šeši. Turėsim iš tiesų rimtą palaikymą“, – džiaugėsi R. Baubinas.

Ketinimus startuoti ralyje „Belarus 2015“ iš viso pareiškė 28 ekipažai iš penkių šalių (be šeimininkų ir lietuvių čia dar bus keletas ukrainiečių, latvių ir rusų). R. Baubinas tokį dalyvių sąrašą vadina įprastu, tačiau turint galvoje, kad 10 mln. gyventojų turinčioje valstybėje į nacionalinį čempionatą susikrapšto viso labo 10-11 sportinių mašinų, vaizdas kuklus.

„Reikia nepamiršti, kad vien pernai gruodį Baltarusijos rublis nuvertėjo bemaž trečdaliu. Ralis – brangus malonumas, todėl atnaujinti technikos parką sportininkams čia itin sunku“, – R. Baubinas.

N40 vyrų autoklubas į šias varžybas deleguoja du ekipažus – Eugenijaus Sladkevičiaus su Andrium Petruškevičium („Mitsubichi EVO X“) ir Algirdo Kazlausko su Žilvinu Juršiu („Subaru Impreza WRX STi“). Itin solidžią patirtį turintis Žilvinas, pasakodamas kokius planus rezga būsimų lenktynių išvakarėse teigė, kad jie su Algirdu jau pakankamai neblogai vienas kitą supranta ir yra pasirengę siekti ambicingesnių rezultatų.

„Baltarusiškų ralių tvarka šiek tiek primena mėgėjiškas varžybas Lietuvoje. Čia nėra akcentuoto oficialumo, visi pakankamai geranoriški, todėl nejusti jokios įtampos. Su Algirdu surengėm porą treniruočių – jis žvyriniuose greičio ruožuose jaučiasi pakankamai komfortiškai, todėl bandysim važiuoti greičiu, artimu turimos technikos galimybėms“, – atviravo Ž. Juršys.

Gegužės 1 – 2 dienomis Delfi kartu su N40 vyrų autoklubu informuos Lietuvos ralio mėgėjus kaip varžybose sekasi Lietuviams ir visiems kitiems dalyviams. Naujienas sekite ir tautiečius palaikykite N40 „Facebook“ paskyroje ir DELFI portale