1,798 cm3 darbinio tūrio turbininis motoras 1,250 - 5,000 aps/min. diapazone išvysto maksimalų 250 Nm sukimo momentą.

„Audi TT Coupé“ su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže iš vietos iki 100 km/val. įsibėgės per 6,9 sek. Jeigu automobilyje sumontuota pagal užsakymą tiekiama 6 laipsnių „S tronic“ automatinė pavarų dėžė, tuomet analogiškas įsibėgėjimas užtrunka lygiai 7,0 sek. Maksimalus greitis abiem atvejais – 241 km/val. Rodsterio versija bus kiek lėtesnė.

Žadama, kad „Audi TT 1.8 TFSI Coupé“, priklausomai nuo pavarų dėžės, 100 km kelio vidutiniškai sunaudos 7,0 arba 7,6 l benzino ir į aplinką išmes 129 arba 138 g/km CO2, „Roadster“ versija, priklausomai nuo pavarų dėžės, 100 km kelio vidutiniškai sunaudos 7,1 arba 7,7 l benzino ir į aplinką išmes 132 arba 142 g/km CO2.

Be šio jėgos agregato į „Audi TT“ gali būti montuojami 230 AG pajėgumo benzininis 2.0 TFSI variklis arba 184 AG 2.0 TDI ultra dyzelinis variklis. Padidintos galios modifikacijoje Audi TTS po variklio gaubtu dūzgia 310 AG pajėgumo benzininis 2.0 TTS galiūnas.

Bazinės komplektacijos „Audi TT 1.8 TFSI Coupé“ kainuos nuo 33 685 eurų, o nedengto „Roadster“ kaina prasidės nuo 36 272 eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)