Gera naujiena nuolat bėgantiems
Šylant orams kyla pagunda iš spintos traukti drabužius pavasariui – lengvam, valiūkiškam ir žaismingam. Tokios ir naujojo sezono mados gairės – pulsuojantis lengvumas, sportiškas patogumas ir estetiškas minimalizmas. Visas dėmesys sutelkiamas į formą ir siluetą, atskleidžiamas pasirinkto rūbo ar avalynės išskirtinumas.
Visa tai atsispindi ir žymių Lietuvos dizainerių kūryboje.
„OHMY“ kolekcijos kūrėja, dizainerė Ugnė Martinaitytė, išskiria estetikos, minimalizmo ir formos aprangoje ir avalynėje svarbą, Lina Gudanavičiūtė savo kūryboje akcentuoja aktyvų gyvenimo būdą. „Pagrindinės šio pavasario tendencijos: patogumas, sportinio stiliaus detalės ir balta spalva“, – teigia L. Gudanavičiūtė.
Mada – išlaisvinanti ir neįpareigojanti
Prekinio ženklo „White horses“ kūrėjos Lilijos Larionovos naujosios kolekcijos akcentai - šiuolaikiškumas ir sportiškumas. Kolekcija įdomi tuo, kad drabužių linija yra skirta vyrams, tačiau, pasak pačios dizainerės, puikiai tinka ir moterims.
L. Larionova pastebi, kad jos klientės vis dažniau įsigyja vyriško tipo džemperių, marškinėlių, netgi paltų.
„Tai nestebina – minimalizmas ir sportinio bei klasikinio stilių derinimas tampa svarbiausiomis šio sezono mados tendencijomis. Ši kolekcija įkvėpta vaikystės prisiminimų, tad ant modelių „nutūpė“ grafiniai gyvūnų vaizdiniai (piešti Roko Klimavičiaus), naudojamos storos, šiurkščios medžiagos ir faktūros, tamsi indigo spalva, dažnas rūbų sluoksniavimas“, – pasakoja dizainerė.
Iki, aukštakulniai!
Dizainerių kolekcijose dominuojantis patogumas atsispindi ir avalynės madoje: pakulnė vis žemėja, gamybai naudojamos lengvos medžiagos – drobė, plonytė oda ar džinsas. L. Larionova, kalbėdama apie šio pavasario ir vasaros avalynės tendencijas pažymi: „Labai populiarūs išlieka įvairių formų ir spalvų sportbačiai – tai lyg vizitinė kortelė. Ir avėti juos galima prie visko – ir prie kostiumo, ir netgi prie vakarinės suknelės.“