Susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius „Laisvosios bangos“ radijui teigė, kad toks siūlymas nėra pats tinkamiausias problemos sprendimo būdas, tačiau jei situacija nesikeis, tikėtina, kad teks svarstyti ir tokį problemos sprendimo būdą.

„Dabar yra numatytas laisvės atėmimas iki dešimties metų už sukeltus ir tragiškai pasibaigusius eismo įvykius, tačiau akivaizdu, kad tai problemos nesprendžia. Norint pasiekti ilgalaikio rezultato, švietėjiškos priemonės tam yra labiau tinkamos. Jeigu potencialų eismo dalyvį pradėsime eismo saugumo pagrindų mokyti darželyje, vėliau mokykloje gal net įvedant egzaminus, išugdysime sąmoningesnius eismo dalyvius ir pasieksime geresnių rezultatų, nei bausdami. Vis gi, už neblaivaus vairuotojo padarytus KET pažeidimus, kurie pareikalavo žmonių gyvybės, bausmės turėtų būti griežtinamos“, – kalbėjo susisiekimo ministras.

Anot jo, didžiausias rezultatas pasiekiamas, kai nėra galimybės išvengti paskirtos baudos. „Šiandien turime statistiką kai paskirtų baudų išieškome tik apie 60 proc., todėl vertėtų svarstyti, kokių žingsnių reikia imtis, kad baudos būtų išieškomos 100 proc. Turime vadovautis principu, jog jei esi valstybės pilietis ir iš jos gauni tam tikras paslaugas: socialines išmokas, įvairias kompensacijas ir t.t., tai ir pats pilietis turi jausti atsakomybę valstybei ir laikytis joje numatytų įstatymų. Jeigu jų nėra laikomasi, tai kodėl valstybė tokiam asmeniui turėtų suteikti tam tikras paslaugas?“, – svarstė R. Sinkevičius.

Pasak jo, neblaiviems, KET nesilaikantiems vairuotojams turėtų būti nesudaromos sąlygos pasikeisti vairuotojo pažymėjimo, atlikti automobilio techninės apžiūros ar apskritai registruoti transporto priemonę. Susisiekimo ministro teigimu, dar vienas būdas tramdyti neblaivius vairuotojus kelyje yra vadinamosios „alkolock“ sistemos naudojimas automobiliuose.