Sausio-kovo mėnesiais iš viso buvo parduota 383,7 tūkst. automobilių, t. y. 1,6 karto mažiau nei prieš metus.

„Kovą registruoti pardavimai buvo silpni, tačiau ne itin blogesni, nei tikėtasi. Matome seniai prognozuotą vartotojų paklausos nuosmukį, kurį sukėlė gyventojų pirkimų suaktyvėjimas praėjusių metų pabaigoje bei šių metų pradžioje registruotas žymus kainų augimas“, – sakė asociacijos Automobilių gamintojų komiteto pirmininkas Joergas Schreiberis.

„Anksčiau ar vėliau situacija taps stabilesnė, tačiau šis laikotarpis dar neatėjo“, – mano pareigūnas.

Populiariausia marke Rusijoje kovą buvo „Lada“ (jos pardavimai sumenko 26 proc., iki 27,4 tūkst.), antroje vietoje – „Hyundai“ (-15 proc.; iki 13,9 tūkst.), trečioje vietoje „Kia“ (-32 proc., iki 12,12 tūkst.), ketvirtoje – „Toyota“ (-34 proc., iki 9,73 tūkst.). Lyderių penketuko pabaigoje atsidūrė „Renault“ (pardavimų nuosmukis siekė 43 proc., iki 9,5 tūkst.).

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)