„Žinoma, pasiekę tokią technologiją norime kuo greičiau ją pademonstruoti Japonijos rinkoje“, – sako C. Ghosnas. Anot jo, bepiločio valdymo funkcija naujuosiuose „Nissan“ automobiliuose bus diegiama palaipsniui. Pirmasis modelis, pasirodysiantis 2016 metais, vairuotojui galės padėti tik tiesiose didžiosiose magistralėse. Transporto priemonės, galinčios automatiškai judėti vingriomis miestų gatvėmis bei reaguoti į didelius įvairių kliūčių kiekius, prekyboje pasirodys iki 2020 metų.

„Renault-Nissan“ vadovas taip pat nurodo, kad daugiausiai kliūčių siekiant pradėti masinę bepiločių automobilių gamybą kyla dėl įstatymuose nurodomų normų. „Tai vyks palaipsniui, nes turime laikytis įvairiose šalyse veikiančių reguliavimo tarnybų taisyklių, – pabrėžė C. Ghosnas. – Mums teks dar daug kartų demonstruoti technologiją, kol įrodysime, kad vairuotojai gali patraukti rankas nuo vairo“.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)