Nelijo, nusprendžiau pirmą kartą šiemet išsinuomoti dviratį, taigi, ilgai myniau į kalną ir tikėjausi pas gydytoją nuvažiuoti iš anksto. Deja, žemėlapyje pažymėto 40-tojo nuomos punkto P. Lukšio g. rasti nepavyko. Kur tiksliai jis turėtų būti – nežinojau, nes Šiaurės miestelyje lankausi retai. Kadangi skubėjau, ilgai ieškoti ir negalėjau – turėjau lėkti iki gretimo punkto, o paskui – atgal iki gydytojo kabineto.

Laimei, nepavėlavau, nes laiko pasilikau atsargai. Žinau, kad kartais nuomos punktas gali būti perpildytas ar neveikti dėl ryšio sutrikimų. Bet šį kartą juk priežastis buvo kita – verslininkų požiūris į mus, klientus. Paskelbę apie sezono pradžią, jie nė nepasirūpino įspėti, kad veikia dar ne visi punktai. Ar tai buvo balandžio 1-osios pokštas?

Sutvarkęs skubiuosius reikalus nuomos punktą vis dėlto radau – jis buvo sunkiai aptinkamas, nes dar „suvyniotas“, neparuoštas naudoti, be stovų ir be dviračių. Tuo metu kituose punktuose esančiuose žemėlapiuose punktas pažymėtas kaip veikiantis, kaip ir nuomos punktų sąraše bendrovės svetainėje (pridedu nuotraukas). Keista, kad dviračių nuomotojai taip „pasišiukšlino“, negalvodami nei apie klientų laiką, nei apie savo reputaciją.

Tikėkimės, netrukus verslininkai pasitaisys ir nustos klaidinti vartotojus, nes pinigus už paslaugas ima tvarkingai, nepriklausomai nuo pastarųjų kokybės. Linkiu mums visiems malonaus dviračių sezono!

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI paprašė komentaro dviračių punktus prižiūrinčios įmonės „JCDecaux” Marketingo direktoriaus Vadimo Komarskio. Jis nurodė, kad skaitytojo aprašytas punktas nr. 40, Ogmios miestelyje yra vienintelis, neveikiantis šiuo metu.

„Iškilo nenumatytų problemų ir kol kas jas taisome. Apie tai atvirai parašėme mūsų „Facebook" puslapyje šiandien iš pat ryto. Taip pat visi veikiantys ir neveikiantys punktai yra matomi vartotojams skirtoje aplikacijoje: www.allbikesnow.com – šiuo metu Ogmios miesto punkto sistema nerodo kaip veikiančio. Artimiausiu metu apie šio punkto laikiną neveikimą pranešime „Facebook“ puslapyje dar kartą“, – nurodė V. Komarskio.

Įmonė pripažino bėdą, kad klientas negalėjo pasinaudoti punktu ir atsiprašė.